پزشکان بوشهری برای گرفتن دستگاه کارتخوان سریع عمل کنند
پزشکان بوشهری برای گرفتن دستگاه کارتخوان سریع عمل کنند

ندای استان:مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: صاحبان مشاغل پزشکی تا ۲۳ مرداد ماه فرصت دارند در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارتخوان بانکی) ثبت نام کنند.

به گزارش ندای استان به نقل از پایگاه خبری سازمان امور مالیاتی کشور ،مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: صاحبان محترم حرف و مشاغل پزشکی ، پیراپزشکی ، دارو سازی و دامپزشکی تا ۲۳ مرداد ماه فرصت دارند در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارتخوان بانکی) ثبت نام کنند.
احمدپری اظهار داشت: به موجب بند (ی) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و تبصره (۲) ماده (۱۶۹) قانون مالیات های مستقیم،کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی ،پیراپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آنها توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، سازمان نظام پزشکی و یا سازمان نظام دامپزشکی ایران صادر می شود ، مکلفند در چهارچوب آیین نامه تبصره (۲) ماده (۱۶۹)قانون مالیاتهای مستقیم نسبت به نصب ، راه اندازی و استفاده از سامانه فروش از ابتدای سال ۱۳۹۸ اقدام نمایند.
وی در ادامه افزود:کلیه صاحبان حرف و مشاغل یاد شده مکلفند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ برای ثبت تخصیص شماره شناسه پایانه فروش (کارتخوان) به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی الکترونیکی https://tax.gov.ir مراجعه و مبادت به ثبت مشخصات پایانه فروش خود نموده و در اولین ماه پس از دریافت شناسه مذکور از طریق پیامک تلفنی نسبت به بهره برداری از آن اقدام نمایند.

احمدپری خاطر نشان کرد: مودیان محترم می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل و یا به منظور رفع ابهام با سامانه .پاسخگویی سازمان امور مالیاتی کشور به شماره ۱۵۲۶تماس حاصل نمایند.