۵ میلیارد تومان برای ورزشگاه تختی جم هزینه کرده‌ایم/آب‌رسانی به پرمصرف‌ترین روستای ایران
۵ میلیارد تومان برای ورزشگاه تختی جم هزینه کرده‌ایم/آب‌رسانی به پرمصرف‌ترین روستای ایران

نجفی گفت:صندلی گذاری ورزشگاه و گیت‌های امنیتی ورودی استادیوم نیز توسط شرکت فجر جم در حال اجرا است چون این استادیوم متلعق به شرکت فجر جم است.

به گزارش ندای استان، عبدالصمد نجفی ظهر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: شرکت پالایش گاز فجر جم در حال تولید و خدمت‌گذاری به مردم کشورمان و منطقه پیرامونی خود است و به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور نقش رسانه‌ها و سایت‌های محلی برای پوشش اخبار این شرکت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با بیان اینکه آموزش و توانمند سازی منابع انسانی در دستور کار این شرکت قرار دارد افزود: در بحث توانمند سازی و آموزش منابع انسانی رتبه دوم در شرکت ملی گاز ایران و رتبه اول بین شرکت‌های پالایشگاهی ایران را داریم.

تولید ۳۰ هزار تن ال‌پی‌جی در شرکت فجر جم

وی با اشاره به اقدامات این شرکت در سال گذشته تصریح کرد: ۵۰ میلیون مترمکعب گاز از حوزه پارس جنوبی در این شرکت با موفقیت تست و دریافت شد، تقدیرنامه اچ‌اس‌ای شرکت ملی گاز و گواهینامه مدیریت انرژی دریافت کردیم و همچنین تصفیه آب به آر او ارتقا یافت و بیش از ۳۰ هزار تن ال‌پی‌جی در شرکت فجر جم تولید شده است.

نجفی ادامه داد: در سال گذشته فاز اول پروژه به‌سازی جاده جم به پالایشگاه که یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شهرستان بود توسط شرکت پالایش گاز فجر جم در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به بهره‌برداری رسید و فاز دوم این پروژه نیز در حال انجام شدن است.

بزرگ‌ترین پالایشگاه گاز کشور ۲۰ سال دیگر به فعالیت خود ادامه می‌دهد

وی در پاسخ به سوالی در خصوص زمزمه‌هایی مبنی بر تعطیلی شرکت پالایش گاز فجر جم طی سال‌های آتی به دلیل کمبود خوراک شنیده می‌شود، گفت: با دستور وزیر نفت به زودی خوراک را از کیش به جم می‌رسانیم تا بزرگ‌ترین پالایشگاه گاز کشورمان بتواند برای ۲۰ سال آینده فعالیت کند و تعطیلی این شرکت صحت ندارد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به اقدامات انجام شده این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ابراز کرد: ۸۵ درصد نیروهای این شرکت بومی استان بوشهر هستند و بهره‌برداری از ساختمان دیالیز در جم، خدمات نگهداری فرودگاه توحید و ارائه خدمات بیمارستان توحید به مردم جنوب استان، تامین آب ۴۰ روستا با تانکر و به‌سازی بلوار ورودی روستای کوری حیاتی بخشی از اقدامات بوده است.

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه نوسازی و توسعه اسکله پایانه سیراف

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اسکله پایانه سیراف در شهرستان کنگان گفت: پروژه نوسازی و توسعه اسکله پایانه سیراف در حال احداث است و این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و همچنین پروژه‌های نیروگاه جدید تولید ۸۲ مگاوات برق در ساعت و سد سرچشمه(باغان) در دست اجرا است.

نجفی با اشاره به چالش‌های مهم پیش‌رو شرکت پالایش گاز فجر جم تاکید کرد: کمبود خوراک، نقدینگی و کمبود آب جز چالش‌ها و مشکلات پیش‌رو این شرکت است که برنامه ریزی‌هایی در این خصوص و برای حل آن‌ها انجام شده است.

۵ میلیارد تومان برای ورزشگاه تختی جم هزینه کرده‌ایم

وی با اشاره به حضور تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عنوان کرد: این تیم در گذشته متعلق به شرکت گاز فجر جم بوده ولی به دلیل منع قانونی امتیاز این تیم در اختیار منطقه ویژه اقتصادی قرار گرفت و شرکت پالایش گاز فجر جم هیچ مسئولیتی در قبال این تیم فوتبالی ندارد.
نجفی ادامه داد: تاکنون ۵ میلیارد تومان در بحث نگهداری ورزشگاه تختی جم هزینه کرده‌ایم و صندلی گذاری ورزشگاه و گیت‌های امنیتی ورودی استادیوم نیز توسط شرکت فجر جم در حال اجرا است چون این استادیوم متلعق به شرکت فجر جم است.

آب‌رسانی شرکت فجر جم به پرمصرف‌ترین روستای ایران

وی با اشاره به آب رسانی رایگان به روستای تنگمان و جمال آباد بیان کرد: این روستا جز پر مصرف‌ترین روستای ایران شناخته می‌شود که شرکت فجر جم با توجه به مشکلات این روستا ، آب را خریداری و روزانه آب رایگان به این روستا می‌رساند تا مشکلات مردم در حوزه آب رفع شود.

 

 

منبع:فارس