کلاهبرداری به بهانه‌ی استخدام افراد جویای کار
کلاهبرداری به بهانه‌ی استخدام افراد جویای کار

ندای استان:فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری کلاهبرداری که با اغفال ۱۸ نفر از افرادبیکار جهت استخدام در شرکت های جنوبی استان اقدام به کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ “جهانبخش صیادی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی تماس و وصول اخباری توسط تعدادی از شهروندان علیه یک نفر به اتهام کلاهبرداری، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با به دست آمدن اطلاعات بیشتر از این متهم با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی متهم در یک عملیات پلیسی در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد با سوء استفاده از افراد بیکار و جویای شغل، به بهانه جذب و استخدام در شرکت های مستقر در یکی از شهرستان های جنوبی استان، اعلام داشته که به صورت تضمینی و با حقوق ماهیانه پنج میلیون تومان آنان را جذب شرکت ها می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی ادامه داد: در ادامه تحقیقات همچنین ماموران دریافتند این فرد از تعداد ۱۸ نفر مبالغی بین ۲ الی ۷ میلیون تومان و یا بیشتر جمعا به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پول دریافت کرده است.
سرهنگ صیادی افزود: با توجه به وجود دلایل و مدارک و شواهد کافی پس از تکمیل پرونده، متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.