پای پیمانکاران ضعیف در کفش پروژه‌های راهسازی بوشهر
پای پیمانکاران ضعیف در کفش پروژه‌های راهسازی بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر افزود: امید می رود وزیر راه و شهرسازی و معاون زیرساخت وی فکری به حال پروژه بوشهر کنند و از این بیشتر باعث دلسردی مردم نشوند.

به گزارش ندای استان، عبدالکریم گراوند در بازدید از پروژه های راهسازی مسیر کنارتخته به سمت دالکی افزود: بخشی از این پروژه نیز به شرکت جهاد
نصر خراسان واگذار شده که بسیار ضعیف کار کرده و عملکرد آن قابل پذیرش نیست.
,گراوند گفت:چهارخطه کردن مسیر دالکی – کنارتخته مهمترین پروژه راهسازی در استان بوشهر است که نقش مهمی در تردد بین استان‌های فارس و بوشهر دارد و باتوجه به تعطیل بودن بخشی از این پروژه، وزارت راه و شهرسازی باید این پروژه را تعیین تکلیف کند.
وی بیان کرد: در پروژه راهسازی کنارتخته – دالکی به مردم استان بوشهر کم لطفی شده و پیمانکاری که توان کار ندارد و نمی خواهد کار کند نباید با امید مردم بازی کند.
استاندار بوشهر ادامه داد: جاده کنارتخته – دالکی مهمترین پروژه راهسازی در استان بوشهر است که نقش مهمی در تردد بین استانهای فارس و بوشهر دارد و با توجه به تعطیل بودن بخشی از این پروژه وزارت راه و شهرسازی باید این پروژه را تعیین تکلیف کند.
گراوند بیان کرد: با توجه به روند کار بخشی از پروژه راهسازی کنارتخته به سمت دالکی که به جهاد نصر خراسان واگذار شده است را تعطیل شده می بینم و اراده ای در این مجموعه برای اتمام کار نمی بینم.
استاندار بوشهر افزود: امید می رود وزیر راه و شهرسازی و معاون زیرساخت وی فکری به حال پروژه بوشهر کنند و از این بیشتر باعث دلسردی مردم نشوند.

به گزارش ندای استان،قطعه دوم باند دوم کنارتخته – دالکی ۶٫۵ کیلومتر است که ۳۶درصد پیشرفت فیزیکی و ۲۷ درصد پیشرفت ریالی دارد .

این محور از پرترددترین محورها در مسیر فارس به بوشهر است که با اجرای باند دوم آن ضمن روان سازی در تردد و حل گره‌های ترافیکی از نظر پدافند غیرعامل نیز حایز اهمیت است.