انتصابات استان تنها توسط استاندار انجام می شود
انتصابات استان تنها توسط استاندار انجام می شود

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هرگونه انتصاب مدیران در این استان تنها به اراده استاندار بوشهر است.

به گزارش ندای استان، مجید خورشیدی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی با فعالان اجتماعی شهرستان گناوه در فرمانداری افزود: این بدین معنا نیست که در انتصابات مشورتی صورت نگیرد بلکه با گروه ها ،جناح ها و نمایندگان مجلس رایزنی می شود اما در زمان تعیین مدیران خود استاندار تصمیم گیری می کند.
وی اظهارداشت: نباید ذهینت در بین گروه ها و اقشار مردم وجود داشته باشد که در انتصابات مدیران استان بوشهر دیگران حضور و نقش دارند.
وی گفت: باتوجه به اینکه کشور در برهه ای قرار گرفته که تحریم ها با پیچیدگی هر چه بیشتر از دوره قبل بر ملت اعمال شده، تنها چیزی که می تواند مردم را دور هم نگه دارد انسجام بین گروه های مختلف مردم است.
وی با بیان اینکه برخی از همراهان دولت فراموش کرده اند که در رقابت بسر برده ایم، افزود: اگر اصول گرا یا اصلاح طلب هستید باید با هم متحد باشید و قرار نیست در درون با همدیگر مشکلی داشته باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: اگر در درون جناح ها با هم مشکل نداشته باشیم به انسجام کلی خواهیم رسید.
وی گفت: لازمه انسجام هم این است که منافع ملی را بیاد خوب بشناسیم و امید به آینده داشته باشیم.
خورشیدی گفت: ملتی که امید به آینده را از دست دهد نه انسجامی خواهد داشت و نه فعالان و گروه ها برای اصلاح جامعه وقت خواهند گذاشت.
وی ادامه داد: ملت همانگونه که روزهای سخت ازجمله جنگ را پشت سرگذاشته است دوره کنونی را که با تحریم مواجه هستیم پشت سر خواهد گذاشت که این مهم منوط و مشروط براین است که نه خودمان امید را از دست دهیم و نه با ناامیدی باعث شویم نسل جوان تر که چشم به دهان ما دوخته اند، امیدشان را از دست دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی در پیش داریم بر حضور آگاهانه و هوشمندی و حضور حداکثری مردم در این دوره تاکید کرد.
فرماندارگناوه گفت: در کنار مردم و فعالان اجتماعی بودن و خدمت به آنان از اولویت های برنامه کاری بوده است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: دولت تدبیر و امید از بدو روی کارآمدن در این شهرستان منشا خدمات گسترده ای در همه حوزه ها بوده است.
وی توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در شهر و روستاها، توجه به راه ها و توسعه سازمان های مردم نهاد را از افتخارات دولت در این شهرستان عنوان کرد.
پاک نژاد افزود: توجه به حوزه بانوان از جمله اعطای تسهیلات اشتغالزایی و احزاب در اولویت کاری قرار گرفته و در این راستا گام های خوبی برداشته شده است.
فعالان اجتماعی در این نشست به بیان مسایل و مشکلات این شهرستان پرداختند و خواستار برطرف کردن آنها شدند.
بکارگیری بانوان در حوزه مدیریتی و ایجاد مکان های ورزشی و تفریحی برای آنان، توجه به معیشت و اقتصاد مردم، استفاده نکردن از نیروهای متخصص انجمن معماری و بهبود مبلمان شهری از عمده مسایل مطرح شده در این نشست بود.

 

منبع:ایرنا