اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به جرم در شهر چغادک
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به جرم در شهر چغادک

ندای استان:اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده به جرم در شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ندای استان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ابراهیم عرب زاده” فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر ثمره ی اجرای مطلوب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش احساس امنیت و آرامش خاطر برای شهروندان و برخورد و ناامن کردن فضا برای هنجارشکنان عنوان کرد.
سرهنگ عرب زاده اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط جرم خیز، پارک ها و تفرجگاه های سطح شهر چغادک با هدف پاکسازی نقاز آلوده به جرم و افزایش احساس امنیت شهروندان اجرا شد.
وی در خصوص نتایج به دست آمده از طرح افزود: با بکارگیری تیم های شناسایی، عملیاتی با اطلاع دقیق از حضور افراد شرور، سارق و توزیع کنندگان مواد مخدر پس از کسب دستور قضایی در پاتوق هایشان از ساعات اولیه بامداد شروع شد.
این مقام انتظامی گفت: دستگیری۱۰ نفر توزیع کننده موادمخدرو سارق، کشف ۲۰ قبضه سلاح سرد ، ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، ۱۰۰ گرم مواد مخدر ، توقیف دو دستگاه خودرو و ۸ دستگاه موتور سیکلت از نتایج اجرای این طرح بود.
این مقام انتظامی گبا اشاره به افزایش احساس امنیت و آرامش خاطر برای شهروندان و نشان دادن اقتدار پلیس عنوان کرد: پس از اجرای طرح تعدادی زیادی از شهروندان تقدیر و تشکر خود را به صورت حضوری و از طریق سامانه ۱۹۷ اعلام کردند.
گفتنی است، به منظور تقدیر از تلاش های پلیس امام جمعه چغادک و رئیس حوزه های علمیه استان در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر حضور یافت.