۶ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس ۱۱۵ استان اضافه شد
۶ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس ۱۱۵ استان اضافه شد

ندای استان:رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۶ دستگاه آمبولانس بنز ۳۱۵ دیزلی جدید به ناوگان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر اضافه شد.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: این آمبولانس‌ها دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا هستند و یکی از آمبولانس‌های جدید مدل شاسی‌بلند و دو محوره بوده و مناسب مناطق کوهستانی است و در پایگاه‌های کوهستانی استان به‌کارگیری می‌شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هزینه هر دستگاه آمبولانس جدید بیش از ۱۳ میلیارد ریال می‌باشد و از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تأمین‌شده است افزود: با اضافه شدن این تعداد آمبولانس به ناوگان اورژانس تعداد آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ استان به بیش از ۸۵ دستگاه رسیده است.
وی تصریح کرد: ۶ دستگاه آمبولانس دیگر نیز که به علت فرسودگی فضای داخلی و تجهیزات فنی و مستهلک شدن برخی قطعات صرفاً به عنوان پشتیبان بکار گیری می‌شد جهت تعمیر فرستاده‌شده که با اعتبار یک میلیارد ۹۴۰ میلیون ریالی به‌روزرسانی و تغییر کانورژن داده‌شده است و آماده بکار گیری در پایگاه‌های اورژانس استان است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: مبلغ ۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال تجهیزات فنی و لاستیک آمبولانس نیز خریداری و جهت استفاده در سایر آمبولانس‌های استان مورداستفاده خواهد گرفت.