فرماندار دشتی: مدیران در زمینه سرمایه‌گذاری سنگ‌اندازی نکنند
فرماندار دشتی: مدیران در زمینه سرمایه‌گذاری سنگ‌اندازی نکنند

ندای استان:فرماندار دشتی با بیان اینکه مدیران حق ندارند در زمینه سرمایه گذاری سنگ اندازی کنند، گفت: برخی از مدیران هنوز شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های دشمن را درک نکرده اند.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، عبدالله نادری ظهر چهارشنبه در سفر به روستاهای بخش کاکی از ۱۰ طرح اقتصادی در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی در روستاهای ناصری، باب‌منیر و تلخو بازدید کردند.

وی همچنین در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان نیز حضور پیدا کرد و با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به صورت هفتگی گزارش بازدیدهای خود را از طرح‌ها ارسال کنند، افزود: بازدید مستمر از طرح‌ها باعث می‌شود طرح‌ها کمتر انحراف داشته باشد و در روند آنها تسریع می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران تلاش کنند واحدهای راکد و نیمه فعال را فعال کنند، ادامه داد: شوراها و دهیاران ظرفیت هر منطقه شناسایی و از این ظرفیت در جهت اشتغال استفاده کنند.

فرماندار دشتی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی باید از آب و سفره‌های زیر زمینی صیانت کنیم و از کشت‌های گلخانه‌ای به جای کشت‌های رو باز استفاده شود.

وی بر ضرورت استفاده از طرح‌های نوین در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران شهرستان در زمینه سرمایه گذاری حق سنگ اندازی ندارند و مدیران که بخواهند مردم را دلسرد نمایند باید شهرستان را ترک کنند.

نادری با تاکید بر اینکه برخی از مدیران هنوز شرایط اقتصادی کشور را درک نکردند، ادامه داد: روند پاسخ استعلامات در سطح شهرستان نباید طولانی شود و انتظار داریم مدیران نظارت جدی بر این موضوع داشته باشند.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: امروز نیاز کشور در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال است و مدیران مکلف هستند در این حوزه‌ها وقت بگذارند و از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

نادری با بیان اینکه مدیران شرایط را برای حضور مردم در حوزه اقتصادی فراهم کنند، گفت: در سال گذشته اقدامات ارزشمندی در حوزه اقتصادی شاهد بودیم که برخی از طرح‌ها افتتاح و برخی نیز در دست اجرا است.