مسئولان پاسخگوی نیازهای مردم باشند
مسئولان پاسخگوی نیازهای مردم باشند

ندای استان:فرماندار بوشهر گفت: مسئولان باید پاسخگوی نیازهای مردمی که پای نظام و انقلاب ایستاده اند و با دوراندیشی مشکلات آنها را حل کنند.

به گزارش ندای استان،عباس جمشیدی روز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بوشهر افزود: تقویت اتحاد و همدلی در این شرایط حساس و پاسخ به مشکلات مردم از ضرورت هایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی بیان کرد: حل مشکلات مردم وظیفه مسئولان است نه اینکه با سنگ اندازی مشکلات آنها را دو چندان کنیم و کاری که دشمن می خواهد برای ایجاد یاس و ناامیدی انجام می دهد را خودمان انجام دهیم.
وی گفت: ساماندهی قایق های بی هویت باید براساس راهکارو مسیر مشخص انجام و تعیین تکلیف شوند.
فرماندار بوشهر اضافه کرد: اگر قرار است ساماندهی قایق های بی هویت انجام شود بهتر است همه شهرستان های ساحلی استان این کار را به صورت هماهنگ انجام دهند.
وی بیان کرد: در زمان حاضرکارساماندهی قایق های بی هویت، تعیین تکلیف چاه های غیرمجاز و جمع آوری قلیان ها در کنار ساحل در شهرستان بوشهرانجام شده و می طلبد این کار درمابقی شهرستان ها با جدیت انجام شود.
فرماندار بوشهر گفت: اجرا نکردن قانون در برخی موارد باعث می شود نه تنها خود ما بلکه نسل بعد از ما نیز آسیب ببینند.
وی درباره ساماندهی قایق های بی هویت افزود: با توجه به اینکه بخشی از این افراد از طریق همین قایق ها امرار معیشت می کنند این افراد باید شناسایی شوند و آنها را از کسانی که تنها برای سودجویی از این قایق ها استفاده می کنند، جدا کرد.