بوشهری‌های مقیم خارج کشور در ساخت مسکن نیازمندان مشارکت کنند
بوشهری‌های مقیم خارج کشور در ساخت مسکن نیازمندان مشارکت کنند

ندای استان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهری‌های مقیم خارج کشور در ساخت مسکن نیازمندان مشارکت کنند.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در نشست با اعضای انجمن خیران مسکن‌ساز اظهار داشت: مسکن یکی از مهمترین نیازهای هر خانواده است که اکنون برخی از خانواده‌ها قدرت تأمین آن را ندارند.

وی مشارکت خیرین در تأمین مسکن برای اقشار محروم و نیازمند را ستودنی دانست و اضافه کرد: شاهد تلاش‌های بسیار خوبی برای رفع مشکل مسکن نیازمندان از سوی بنیاد مسکن و انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهر هستیم.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: انقلاب اسلامی برکات بسیار زیادی داشته است که یکی از آنها کمک به رفع مشکلات نیازمندان و محرومان بوده است و شاهد تلاش‌های عظیمی در حوزه عمران شهری و روستایی و تأمین مسکن محرومان هستیم.

وی خواستار تلاش ویژه و گسترده برای تأمین مسکن اقشار مختلف خصوصاً جوانان شد و ادامه داد: بنیاد مسکن استان بوشهر در راستای رفع مشکلات مردم و خصوصاً تأمین مسکن کارهای بسیار خوبی را داشته است.

صفایی بوشهری با تقدیر از فعالیت‌های جهادی صورت گرفته برای تأمین مسکن نیازمندان، تصریح کرد: باید با استفاده روش‌ها و راهکارهای مناسب برای افزایش مشارکت خیرین در ساخت مسکن برای نیازمندان اقدام شود.

وی خواستار مشارکت بوشهری‌های مقیم خارج کشور در ساخت مسکن نیازمندان شد و ادامه داد: مشارکت مردم تأثیر بسیار خوبی در تأمین مسکن و رفع این نیاز اساسی مردم خصوصاً نیازمندان دارد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر همکاری خیران با انجمن خیران مسکن ساز در تأمین مسکن مناسب برای محرومان و جوانان افزود: تأمین مسکن بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.