۱۱۱میلیارد تومان به شیلات استان اختصاص یافت
۱۱۱میلیارد تومان به شیلات استان اختصاص یافت

ندای استان:معاون برنامه ریزی و منابع اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: از ۲هزار و ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دور دوم سفر رئیس جمهوری برای اجرای ۶۰ پروژه در استان، ۱۱۱ میلیارد تومان به تقویت زیرساختهای شیلاتی در استان اختصاص یافته است.

به گزارش ندای استان،محمد تخشا روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سهم اداره کل شیلات استان بوشهر از کل اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر ۶ درصد و از تعداد کل پروژه ها ۱۰ درصد است.
وی بیان کرد: این پروژه ها شامل تکمیل، بهسازی وساماندهی بنادرصیادی جفره، خورخان، عامری، دیر و دلوار۸۱۰ میلیارد ریال و به منظورتکمیل زیرساخت های پرورش میگو درسطح ۲ هزارهکتار۳۰۰میلیارد ریال تخصیص یافته که باید در سال های ۹۸ و ۹۹به طور مساوی اختصاص داده شود.
معاون برنامه ریزی اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: این حجم از اعتبار تخصیص یافته به این اداره کل بیش ازپنج برابر میانگین اعتبار اختصاص یافته به زیر ساخت های شیلاتی در سه سال اخیراست.
وی بیان کرد: با اجرای این طرح ها تولید آبزیان دراستان بوشهرشتاب بیشتری می گیرد و انتظارمی رود تولید آبزیان در مدت سه سال آینده به ۱۰۰ هزارتن (۶۰ هزار تن از دریا و ۴۰هزار تن پرورش ماهی و میگو) برسد.
دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر در ۲۶ اسفند سال ۹۷ انجام و رهاورد این سفر برای مردم اجرای ۶۰ پروژه با ۲هزار و ۳۵ میلیارد تومان اعتبار است.