مطالب مطرح شده در خصوص تیم شاهین کذب است
مطالب مطرح شده در خصوص تیم شاهین کذب است

ندای استان:عبدالله ویسی گفت: مطالب مطرح شده در روزنامه خبر ورزشی در خصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر را با جدیت تکذیب می کنم.

به گزارش ندای استان، عبدالله ویسی مطالب منتشر شده در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی مبنی بر اینکه شهرداری بوشهر نمی‌تواند تیم‌داری کند، را تکذیب کرد و گفت: مطالب مطرح شده در روزنامه خبر ورزشی در خصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر را با جدیت تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم تعامل خوبی در مجموعه باشگاه، هیات مدیره، شورای شهر و مسئولان استان وجود دارد و همه می خواهند به حضور آبرومندانه تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر کمک کنند.

وی افزود : بنده دو برنامه برای بستن تیم به هیات مدیره باشگاه تقدیم کرده‌ام و مدیر و هیات مدیره در حال بررسی برنامه ها هستند و قرار است به‌زودی نظر نهایی خود را اعلام کنند.

ویسی ادامه داد: اولویت اول تا دهم من حضور در تیم شهرداری بوشهر است و شرایط خوبی با حضور مدیران، مسئولان و بازیکنان و هواداران که همه دل در گرو موفقیت تیم دارند برقرار است و می توانیم فصل خوب و درخشانی را پشت سر بگذاریم .

وی به هواداران شاهین اطمینان خاطر داد که در صورت حضورش در این تیم، تمام تلاش خود را برای خوشحال کردن آن‌ها به کار خواهد بست و از هواداران هم خواست به شایعات توجه نکنند و با اتحاد و همدلی مانند فصلی که گذشت استوار و محکم به موفقیت تیمشان کمک کنند.