برگزاری سومین المپیاد ورزشی استان در تیرماه
برگزاری سومین المپیاد ورزشی استان در تیرماه

ندای استان:معاون امور ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سومین المپیاد ورزشی استان بوشهر در حوزه بانوان و آقایان تیرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ندای استان، موسی کشتکار در نشست با هیئت‌های ورزشی استان بوشهر با اشاره به جایگاه ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: ورزشکاران استان بوشهر در عرصه‌های ورزشی در رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند که نشان از ظرفیت بالا و توانمندی ورزشکاران است.

وی از برگزاری سومین المپیاد ورزشی بانوان و المپیاد آقایان استان بوشهر در تیرماه امسال خبر داد و تصریح کرد:  برگزاری این المپیادها سبب ارتقای ورزش استان در بعد قهرمانی می‌شوند.

معاون امور ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: در بعد ورزش همگانی نیز اداره کل ورزش و جوانان استان این آمادگی را دارد که مربیان مجرب هیئت‌های ورزشی برای توسعه ورزش همگانی بین دستگاه‌های اجرایی استان اعزام کند.

مسئول ورزش بانوان  اداره کل ورزش  و جوانان استان بوشهر نیز به فعالیت ۸۰ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته بانوان و فعالیت ۱۵۱ باشگاه ورزشی اشاره کرد و گفت: سال گذشته بانوان استان ۸ مدال طلا در مسابقات آسیایی و پار آسیایی و ۱۲ ورزشکار عضوثابت تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی و همچنین ۳۳ دعوت شده به تیم ملی حضور دارند.

افسانه سیف‌زاده با تاکید بر حمایت از تیم‌های ورزشی بانوان بیان کرد:زمینه حمایت مالی تیم های ورزشی بانوان در لیگ‌های برتر فراهم شود.

مسئول ورزش بانوان از تدوین سند ورزش بانوان استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: سند چهار ساله توسعه ورزش بانوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان از سال ۹۶ آغاز و در سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

در این نشست رئیس هیئت جودو استان بوشهر به نمایندگی از سایر هیئت‌ها به بیان دیدگاه و مشکلات هیئت‌های ورزشی استان برای اعزام به مسابقات کشوری  پرداخت.