رطوبت هوا در گناوه به ۹۴ درصد رسید
رطوبت هوا در گناوه به ۹۴ درصد رسید

ندای استان:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با آغاز روند افزایشی رطوبت در این استان، گناوه با ۹۴ درصد بیشترین میزان رطوبت را تجربه کرد.

به گزارش ندای استان،پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پس از گناوه بیشترین میزان رطوبت هوا به ترتیب با ۸۹، ۸۶ و ۷۶ درصد در شهرهای عسلویه، دیر و بوشهر گزارش شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین میزان رطوبت با هشت درصد در برازجان گزارش شد و همچنین شهرهای اهرم، برازجان و خورموج با ۴۵ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: طی امروز و فردا غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار برای این است.

مساعدی ادامه داد: از روز پنجشنبه با وزش بادهای جنوبی برای استان بوشهر افزایش رطوبت و شرجی هوا و همچنین افزایش محسوس دما یش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و با احتمال گردوخاک و در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعت‌ها تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۴۳ بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۰۲، جزر دریا ساعت ۱۶:۵۷، مد دوم ساعت ۲۳:۱۳ خواهد بود.

  • منبع خبر : ایرنا