اشتغال مددجویان کمیته امداد در شهرک‌های صنعتی بوشهر
اشتغال مددجویان کمیته امداد در شهرک‌های صنعتی بوشهر

ندای استان:مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از به کارگیری مددجویان مستعد اشتغال این نهاد در صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش ندای استان،عباس روشن روز شنبه در نشست با مسئولان اجرایی استان بوشهر با اشاره به امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت و پنج دهک پایین درآمدی جامعه از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: ادارات این نهاد در سطح استان جهت معرفی کارجویان تحت پوشش کمیته امداد به کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی جهت تامین نیروی کار آماده هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۹۶۴ نفر مددجو از همین طریق کاریابی شد و هم اکنون در صنایع، شرکت‌ها و دفاتر مشغول به اشتغال هستند.

روشن ادامه داد: با توجه به شعار محوری سال جاری، برنامه ویژه‌ای جهت ارائه آموزش‌های لازم به مددجویان متقاضی اشتغال در واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای ایجاد اشتغال پایدار مددجویان و تحقق منویات مقام معظم رهبری، ضمن ترویج فرهنگ اشتغال و زندگی شرافتمندانه، برنامه‌هایی در زمینه اشتغال پایدار و توانمند شدن خانواده های تحت حمایت تا مرحله خودکفا شدن آنها در راس کارهای خود قرار داد.