حمله به خانه داور دربی در برازجان+عکس
حمله به خانه داور دربی در برازجان+عکس

ندای استان:داور فینال جام حذفی از حمله افرادی ناشناس به منزلش بعد از قضاوت در فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس خبر داد و از بی مهری همشهریانش گلایه کرد.

به گزارش ندای استان،تیم فوتبال پرسپولیس در فینال جام حذفی با نتیجه ۲ بر ۱ استقلال را شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید. یکی از حواشی این مسابقه، مصدومیت اشکان خورشیدی داور بازی در دقایق پایانی بود.

خورشیدی بعد از بیرون آمدن از زمین، جای خود را به محمدحسین زاهدی فرد داد تا دقایق تلف شده و اضافه بازی با سوت این داور برگزار بشود.

زاهدی فرد البته با انتشار پیامی در اینستاگرام خود خبر داد که افرادی ناشناس به خانه‌اش در شهر برازجان حمله کرده‌اند و شیشه‌های منزلش را شکسته‌اند.

این داور در پیام خود نوشته است که به دلیل «بی مهری بی بدیل» همشهریانش در برابر خانواده اش «دل رنجیده و سرافکنده» شده است.

زاهدی فرد همچنین در بخش دیگری از پیام خود آورده است: «ترجیح می‌دهم همچنان بی کلک و بی سیاست باشم و از همشهریان شهر کوچکم شکست بخورم تا اینکه با نقش بازی کردن و سیاه بازی بخواهم به چیزی برسم. این رفتارها در ذات من نیست.»

تبعات فینال جنجالی جام حذفی/حمله افراد ناشناس به منزل داور دربی

زاهدی فرد بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی استقلال در دقیقه ۱۰+۹۰، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال را از روی نیمکت اخراج کرد. پرسپولیس در نهایت با گل امید عالیشاه در دقیقه ۱۱۵ برنده و قهرمان شد.