اجرای فاز نخست طرح لکه‌گیری خیابان‌ها در بوشهر
اجرای فاز نخست طرح لکه‌گیری خیابان‌ها در بوشهر

ندای استان:رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: فاز نخست لکه‌گیری آسفالت به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان در خیابان‌های پرتردد این شهر اجرایی شده و در ادامه نیز در سایر معابر عملیاتی می‌شود.

به گزارش ندای استان،علیرضا پیشین زاده اظهار کرد: در سال جاری پروژه روکش آسفالت خیابان شهدای دریایی و همچنین روکش آسفالت خیابان حدفاصل بیمارستان تامین اجتماعی تا سرتل محقق می‌شود.

وی افزود: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بندر بوشهر در سال جاری متعهد شده تا آسفالت معابر، گذرها و کوچه‌ها را به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع به سرانجام برساند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: این سازمان در حال حاضر عملیات پروژه راست‌گرد میدان غدیر را در دست اجرا دارد و به‌زودی نیز عملیات اجرایی راست‌گرد خیابان شهدای نیروی دریایی به سمت تنگک‌ها را آغاز می‌کند.

پیشین زاده یادآور شد: با تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری به دستگاه بگ فیلتر و همچنین انجام تعمیرات اساسی، استانداردهای محیط زیستی این کارخانه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

پیشین‌زاده با اشاره به کاهش چشمگیر هزینه‌ها با فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری اظهار کرد: برای مثال آسفالت پروژه گذر سرتل – تنگک، با استفاده از ظرفیت کارخانه آسفالت شهرداری در حال انجام است که بیش از ۷۰ درصد صرفه‌جویی در هزینه‌های آسفالت آن صورت گرفته است.

وی بیان کرد: اجرای روکش آسفالت گذر یادشده در فاز دوم اکنون به طول یک هزار و ۹۰۰ متر و مساحت ۵۲ هزار مترمربع در حال انجام است.