کسبه‌ای که در بوشهر سد معبر کنند اعمال قانون می‌شوند
کسبه‌ای که در بوشهر سد معبر کنند اعمال قانون می‌شوند

ندای استان:معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با بیان اینکه در راستای تحقق یکی از مطالبات به‌حق شهروندان، طرح ساماندهی معابر در بوشهر اجرایی می‌شود بیان کرد: براساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، هر گونه سد معبر خلاف مقررات بوده و عاملان آن اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش ندای استان،محمدحسن محمدی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تاکید ویژه شهردار مبنی بر رعایت حقوق شهروندان و رفع سدمعبر در معابر و پیاده‌روها، به شهرداران مناطق نیز عنوان شده تا با هدف ساماندهی معابر با تمام توان پای کار باشند.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق یکی از مطالبات به‌حق شهروندان، طرح ساماندهی معابر در بوشهر اجرایی می‌شود بیان کرد: براساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، هر گونه سد معبر خلاف مقررات بوده و عاملان آن اعمال قانون می‌شوند.

محمدی ادامه داد: استفاده همگانی از معابر یکی از مصداق‌های بارز حقوق شهروندی و حق الناس است که تمامی شهروندان و به‌ ویژه صاحبان مشاغل ملزم به رعایت آن هستند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: در همین راستا، با توجه به دستور مقام قضایی در موضوع رفع سد معبر، از صاحبان مشاغل و واحدهای صنفی انتظار داریم قبل از اعمال قانون از سوی شهرداری، نسبت به جمع‌آوری وسایل منجر به سد معبر خود اقدام کنند.

محمدی افزود: پیشاپیش از همکاری و همراهی فعالان صنفی برای اجرای طرح ساماندهی معابر و جلوگیری از ایجاد سد معبر کمال قدردانی و امتنان را داریم.