افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵پروژه شهرداری بوشهر
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵پروژه شهرداری بوشهر

ندای استان:با هدف بزرگداشت سه مناسبت روز شوراها، کار و کارگر و معلم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه عمرانی شهرداری بوشهر با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش ندای استان،شهردار بوشهر روز سه‌شنبه در این آیین اظهار کرد: پروژه قابل افتتاح شامل گذر ادیان حدفاصل خیابان‌های انقلاب ۶ و ۸ تا مسجد شیخ سعدون است که با ۴۳ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است‌.

حسین حیدری افزود: همچنین عملیات اجرایی گذر جاده سلامت با اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود که امید است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: گذر جاده سلامت به طول یک‌هزار و ۸۶۰ متر و با عرض ۱۳ تا ۱۶ متر احداث می‌شود که این طرح شامل احداث نمازخانه، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی و پارکینگ حاشیه‌ای است.

حیدری اظهار کرد: تکمیل پارک مروارید حدفاصل شرکت ملی نفتکش تا چرخ و فلک(با انجام مناقصه مجدد و اخذ پیمانکار ذیصلاح)، احداث راستگرد چهارم تقاطع غیرهمسطح آزادی و روکش آسفالت خیابان‌های شریانی آسیب دیده از حفای دستگاه‌های خدمات رسان از دیگر پروژه‌های شهرداری بوشهر است که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: پروژه احداث راستگرد چهارم تقاطع غیرهمسطح آزادی اکنون در مرحله پاک‌سازی بوده و تا پایان هفته جاری عملیاتی می‌شود که پیش بینی شده تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

حیدری افزود: پیمانکار جدید پروژه احداث فضای سبز در حریم ۶۰ متری دریا جنب پارک شغاب نیز بزودی با انجام مناقصه مجدد و انتخاب پیمانکار جدید عملیاتی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: تملک زمین پروژه گذر جاده سلامت از مدت‌ها پیش در دستور کار شهرداری و شورای شهر بوشهر قرار گرفت که با پیگیری‌های انجام شده این مهم محقق شده است.

محمدهادی رستمیان افزود: در این راستا از تلاش‌های دادگستری استان و همچنین همراهی پایگاه هوایی ارتش در بوشهر قدردانی‌ می‌‎شود.

  • منبع خبر : ایرنا