مشکلی در تامین مرغ استان بوشهر وجود ندارد
مشکلی در تامین مرغ استان بوشهر وجود ندارد

ندای استان:معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با ذخیره‌سازی مرغ به میزان کافی در سردخانه‌های این استان، در زمان حاضر هیچ مشکلی در زمینه تامین مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش ندای استان،سید عبدالحسین موسوی‌فرد روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار متولی توزیع مرغ در استان است و این آمادگی وجود دارد که اگر این ستاد کمبودی اعلام کند نیاز استان تامین شود.

وی افزود: فروشگاه‌هایی در سطح استان برای توزیع مرغ در نظر گرفته شده و اگر کمبودی وجود داشته باشد این فروشگاه‌ها مرغ مورد نیاز مردم را توزیع می‌کنند.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته سه هزار و ۸۰۰ تن مرغ در استان توزیع شد، که یک‌هزار و ۵۰۰ تن آن در ایام نوروز و در قالب طرح ضیافت توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۷۱۲ تن گوشت قرمز در استان بوشهر توزیع شده که از این میزان ۱۹۲ تن آن در ایام نوروز و در قالب طرح ضیافت بوده است.

موسوی‌فرد بیان کرد: در سال گذشته حدود ۶ هزار تن مرغ از جمله یکهزار و ۲۰۰ تن مرغ مازاد مرغ‌داران استان در سردخانه‌ها ذخیره شد که در طول سال برای تنظیم بازار با نظر ستاد تنظیم بازار استان در اختیار مباشران برای توزیع بین مصرف‌کنندگان استان بوشهر قرار گرفته است.