امضای قرارداد رفت و آمد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ
امضای قرارداد رفت و آمد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ

ندای استان:با پیگیری عباس غریبی مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران، در جهت تحقق مصوبات سفر محسن خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، قرارداد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس عملیاتی شد

به گزارش ندای استان به نقل از شرکت پایانه های نفتی ایران، در آیینی و با حضور عباس غریبی مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران ومدیرعامل شرکت پاک کرانه بنادر جنوبی، قرارداد تردد یک فروند کشتی مسافربری جهت تردد در مسیر بوشهر- جزیره خارگ امضا و عملیاتی شد.

عباس غریبی در این آیین اظهار داشت:یکی از مشکلات تاریخی اهالی شریف جزیره خارگ بحث تردد دریایی است که طی سال‌های گذشته مشکلاتی را برای مردم این جزیره در پی داشته است.

غریبی افزود:یکی از مصوبات سفر محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همراه عبدالکریم جمیری نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به جزیره خارگ، در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی، اختصاص دو فروند شناور در مسیرهای خارگ / بوشهر و خارگ/ گناوه و همچنین شناور اورژانس دریایی بود که با پیگیری و اقدامات صورت گرفته قرارداد تردد شناور مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس امضا و از بیستم فروردین ماه با محوریت مدیریت عملیات عمومی عملیاتی خواهد شد.

مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: قرارداد شناور مسیر گناوه، خارگ و بالعکس و شناور اورژانس هم در مراحل آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار می باشد که امیدواریم در چند ماه آینده این موارد نیز عملیاتی و در اختیار مردم شریف جزیره خارگ قرار گیرند.

عباس غریبی تاکید کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت عملیاتی و فنی در کنار وظایف تخصصی، توجه ویژه ای به مسئولیت های اجتماعی دارد و تاکنون اقدامات زیادی در راستای خدمت رسانی به محیط پیرامون ارائه داده است.