۱۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری بوشهر پرداخت شد
۱۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری بوشهر پرداخت شد

ندای استان:شهردار بوشهر گفت: در ۱۵ ماه گذشته ۸۰ طرح عمران شهری در این شهر اجرا شده که آسفالت ۱۰۰ هزار متر مربع معابر محلات مختلف شهر بوشهر از جمله آن‌ها است.

به گزارش ندای استان،حسین حیدری در آیین پایانی نکوداشت روز بوشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شهرداری بوشهر، بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر یکی از طرح‌های شاخص عمران شهری بوشهر است که این طرح با وجود برخی مشکلات، روند اجرایی آن تسریع یافته و تلاش می‌شود بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح شود.
وی تسریع در ساخت گذر سرتل به تنگک به طول ۴ کیلومتر، ساخت پارک لیل در سه فاز و ساخت و تکمیل طرح‌های عمران شهری و خدماتی در بافت تاریخی بوشهر را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد و افزود: طرح ساخت فانوس دریایی بوشهر در دستور کار قرار گرفته و برای اجرا تحویل پیمانکار شده است.
شهردار بوشهر تعیین تکلیف زمین‌های نظامی در شهر بوشهر را ضروری دانست و گفت: بیشتر زمین‌های شهر بوشهر محصور پادگان‌های نظامی است که تعیین تکلیف برخی از این زمین‌ها برای توسعه خدمات شهری در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: توزیع امکانات و تجهیزات در محلات مختلف شهر بوشهر عادلانه انجام می‌شود.
حیدری از پرداخت بدهی شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: در ۱۵ گذشته تلاش شده بدهی شهرداری بوشهر به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به سال‌های قبل پرداخت شود.
وی ساماندهی وضعیت دفع پسماند شهری را یکی دیگر از موفقیت‌های شهرداری بوشهر عنوان کرد.
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما