افتتاح سه طرح ورزشی در دشتی و تنگستان
افتتاح سه طرح ورزشی در دشتی و تنگستان

ندای استان:همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان بوشهر با حضور معاون توسعه ی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی دو سالن ورزشی چند منظوره در شهرستانهای دشتی و تنگستان به بهره برداری رسید

به گزارش ندای استان،همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، دو سالن ورزشی چند منظوره با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید. ابتدا سالن آزادگان روستای گرگور در شهرستان تنگستان با حضور مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، نماینده ی مردم تنگستان و دشتی،امام جمعه، فرماندار تنگستان، مدیر کل ورزش و جوانان استان و تنی چند از مسئولان محلی و مردم طی مراسمی افتتاح شد. این سالن با مساحت ۱۲۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دور اول سفر رییس جمهور، اعتبارات نفت و استانی احداث شده و همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید. سالن ورزشی دیگری نیز مزین به نام شهید غریبی در روستای کلل شهرستان دشتی با حضور معاون وزیر و تنی چند از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد. این سالن نیز با مساحت ۱۲۵۰ متر مربع با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دور اول سفر، ملی و استانی احداث شده و به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده معین آیت الله رئیسی در شهرستان تنگستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان ، فرماندار تنگستان و دیگر مسئولین زمین و مجموعه ورزشی شهر آباد افتتاح شد.