توزیع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ تن کالا‌های اساسی در استان
توزیع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ تن کالا‌های اساسی در استان

ندای استان:معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ تن برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در ماه جاری در استان توزیع می‌شود.

به گزارش ندای استان،سید عبدالحسین موسوی‌فرد با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون توزیع کالا‌های اساسی به صورت مستمر در استان ادامه دارد، گفت: در ۹ ماه امسال امسال ۲۸۰۰ تن برنج، ۲ هزار تن شکر، ۲ هزار تن مرغ منجمد و ۲۷۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در استان بوشهر توزیع شده است.
وی به برنامه ریزی برای توزیع برنج در سه ماه فصل زمستان نیز اشاره و بیان کرد: همچنین ۹۰۰ تن برنج، ۲۲۲ تن گوشت منجمد و ۴۷۰ تن مرغ منجمد در بهمن ماه توزیع شده است.
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی بوشهر همچنین از توزیع ۲۲۳ تن شکر خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی برای اواخر اسفندماه و تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان ۲ هزار تن برنج با قیمت مصوب در استان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه برنج‌های یاد شده از هفته آینده به استان تخصیص داده و توزیع می‌شود، گفت: ۲ هزار تن مرغ و ۵۰۰ تن گوشت منجمد سهمیه استان ویژه تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان اختصاص داده شده است.
موسوی‌فرد با بیان اینکه گوشت مرغ با قیمت ۵۳ هزار تومان و گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود، گفت: برنج هندی هر بسته ۱۰ کیلویی ۳۵۰ هزار تومان و برنج تایلندی هم ۱۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
وی اضافه کرد: در سه ماه فصل زمستان به میزان ۹ ماه گذشته پیش‌بینی توزیع کالا‌های اساسی در استان شده است و در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ تن برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در ماه جاری در استان توزیع می‌شود.
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی بوشهر با اشاره به توزیع ۳۴ قلم کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های استان، عنوان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۳۴ قلم کالا‌های اساسی را توزیع می‌کنند و توزیع این کالا‌ها در مدت ۷۰ روز تا عید فطر ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه این کالا‌ها با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد در اختیار مردم قرار می‌گیرد، افزود: کار‌های نظارتی برای توزیع ۳۴ قلم کالا‌های اساسی مورد توجه ویژه قرار دارد.
موسوی‌فرد از راه‌اندازی گشت‌های نظارتی و بازرسی برای برخورد با متخلفان اقتصادی خبر داد و گفت: گشت‌های مشترک در همه نقاط استان فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند و با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع می‌شود.