تمثال شهدای اهرم رونمایی شد
تمثال شهدای اهرم رونمایی شد

ندای استان:همزمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان تنگستان از تمثال مبارک چهل شهید شهر اهرم که در بلوار اصلی این شهر نصب شده، رونمایی شد.

به گزارش ندای استان،فرماندار تنگستان عصر پنج شنبه در این آئین اظهار داشت: این طرح فرهنگی – عمرانی با اعتبار ۶ میلیارد ریال توسط شهرداری اهرم اجرا شده است.

وی بیان داشت: در بین ۱۳۷ پروژه‌ای که در دهه فجر امسال در تنگستان در برنامه قرار داشت، این طرح فرهنگی با تمامی پروژه‌ها متفاوت بوده و از همه پروژه‌ها ارزشمندتر است.

لطفی با اشاره به اینکه ما به شهدا خیلی بدهکاریم و امروز باید متوجه باشیم که هر چه داریم از شهدا و ایثارگری‌های آنها داریم، خاطرنشان کرد: این شهدا بودند که انقلاب اسلامی را با اهدای جان‌شان رقم زدند و امروزه شاهد هستیم که در تمام نقاط کشور، روز به روز کارهای بهتر و کامل‌تری انجام می‌شود.

مقام عالی دولت اجرای چنین طرح‌هایی را برای ترویج فرهنگ احسان، فرهنگ سپاسگزاری و ارج نهادن و همچنین ترویج فرهنگ نیکوکاری لازم دانست.

وی با بیان اینکه شهدا دانشگاه معرفت و آگاهی هستند، عنوان داشت: شهدا به ما نیاز ندارند و این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و همواره باید یاد و نام و تصویر شهدا در چشم همه مردم و مسؤلین باشد.

مقام عالی دولت در تنگستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شورای اسلامی و شهرداری اهرم و بنیاد شهید شهرستان برای اجرای این طرح فرهنگی، ابراز امیدواری کرد که این طرح ارزشمند را در دیگر نقاط شهرستان اجرا شود.