افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۸۰ پروژه در گناوه
افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۸۰ پروژه در گناوه

ندای استان:فرماندار گناوه گفت: در دهه فجر امسال ۸۰ پروژه با اعتبار ۲ هزار ۴۸۳ میلیارد تومان افتتاح و یا اجرا می شود که شاخص ترین آن طرح جامع توسعه بندر گناوه است.

به گزارش ندای استان،در آیین غبار روبی از مزار شهدا با گرامیداشت دهه فجر ، اظهار کرد: دهه فجر احیاگر تفکر علوی و فاطمی و فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام و دولت انقلابی و پاسداشت ایثار و فداکاری شهدا است.

وی بیان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ، انقلابی را با حمایت مردم به ثمر رساند که آزادی و استقلال نصیب کشور و اهل بیت (ع) را برای مسلمانان جهان معرفی کند.

صفری گفت: در دهه فجر امسال ۸۰ پروژه با اعتبار دوهزار ۴۸۳ میلیارد تومان افتتاح و اجرا می شود که شاخص ترین آن طرح جامع توسعه بندر گناوه است.

فرماندار گناوه بیان کرد: طرح های پیش بینی شده در دهه مبارک فجر نقش بسزایی در اقتصاد پایدار و عمران و آبادانی در شهر و روستاها دربر خواهد داشت.

وی افزود: در طول یک سال دولت مردمی و انقلابی حجت الاسلام رئیسی گام های موثری در خدمات رسانی به مردم و پیشرفت و توسعه کشور از جمله در این شهرستان برداشته شده است که مسئولان به نحو شایسته و گسترده باید اطلاع رسانی کنند.

  • منبع خبر : ایرنا