فرماندار جدید دیلم معرفی شد
فرماندار جدید دیلم معرفی شد

ندای استان: فرماندار جدید دیلم در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر معارفه و از فعالیت های فرماندار سابق این شهر تقدیر شد.

به گزارش ندای استان، آیین تودیع و معارفه فرماندار دیلم برگزار شد؛ در این مراسم محمد اسدی به عنوان سرپرست فرمانداری دیلم معرفی و از زحمات ناصر کشاورزی فرماندار سابق تقدیر شد.

اکبر پورات معاون استاندار بوشهر روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیلم افزود: تشکیل اتاق فکر در اقشار مختلف بویژه جوانان برای مردمی سازی فعالیت‌ها و زمینه سازی برای مشارکت آحاد مردم به‌ویژه در جوانان، دیگر انتظار و توصیه از فرماندار جدید دیلم است که در تمامی امور سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی اظهارداشت: خدمت در نظام بویژه در دولت انقلابی آیت الله رئیسی یک غنیمت و توفیقی است که باید مسئولان این امانت را که عهده می گیرند در خدمتگزاری صادق و بی منت به مردم بکار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۳۰ سفارت خانه و ۱۱ رئیس جمهور به صورت مستقیم ، اغتشاشات را هدایت می کردند اما با رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب، هوشیاری و بصیرت مردم و تلاش جهادی نهادهای امنتیتی، اطلاعاتی و نظامی و همه مدیران یکی پس از دیگری خنثی شد.

وی با بیان اینکه در این جریانات دشمن برنامه داشت اما در بعضی موضوعات از جمله حوزه تعلیم و تربیت غفلت کردیم ، بیان داشت: در بین قشرهایی که در این جریانات تجمع کردند، قشر دانش آموزی و دانشجویی بودند و با صحبت های انجام شده با آنها ، نسبت به اسلام ، ولایت فقیه و انقلاب اطلاعاتی نداشتند زیراکه ما خوب کار نکردیم.

پورات افزود: معاونت پرورشی به عنوان مرجعی که در آموزش و پرورش یک رکن تعلیم وتربیت است در یک مقطعی حذف شد و باعث شد تا در این حوزه نسبت به دانش آموزان و آینده سازان مملکت غفلت کنیم.

وی بیان کرد: اکنون هم دور نیست و بحث جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن بویژه در جامعه اسلامی تاکید دارد در مدارس و دانشگاه‌ها با جدیت انجام می دهیم.

پورات گفت: دانش آموزان و دانشجویانی که باید تربیت کنیم مدیران آینده کشور خواهند بود و اگر نسبت به آنان غفلت کنیم در جهان و آخرت پاسخگو باید باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر به در پیش بودن سفر رئیس جمهور و هیات دولت به این استان اشاره کرد و افزود: در جریان این سفر وزرا به شهرستان ها سرکشی خواهند کرد.

وی گفت: افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و شنیدن مسایل و مشکلات مردم در سفر وزرا از جمله به شهرستان دیلم انجام خواهد شد.

پورات ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته حضور وزرای اقتصادی و دارایی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان قطعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تقدیر از زحمات فرماندار سابق دیلم گفت: این مدیر از شخصیت های ارزشی و یکی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در طول قریب به یک سال، خدمات بسیار زیادی برای شهرستان انجام داد و از وی در مسئولیت گزینش استانداری بوشهر استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: فرماندار جدید دیلم نیز از نیروهای نخبه و متعهد و جوان منطقه است که انتظار داریم با همت و تلاش مضاعفی در پیشبرد هداف عالیه نظام و رونق و پیشرفت منطقه بیش از پیش تلاش کند.

در این آیین محمد اسدی به عنوان سرپرست فرمانداری دیلم معرفی و از زحمات ناصر کشاورزی فرماندار سابق تقدیر شد.

  • منبع خبر : ایرنا