صدور اسناد املاک مددجویان بوشهری با تخفیفات خاص
صدور اسناد املاک مددجویان بوشهری با تخفیفات خاص

ندای استان:مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بر اساس تفاهم نامه انعقاد شده بین این نهاد با سازمان ثبت اسناد و املاک، صدور اسناد املاک مددجویان بوشهری با تخفیفات ویژه و خاص در حال انجام است.مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بر اساس تفاهم نامه انعقاد شده بین این نهاد با سازمان ثبت اسناد و املاک، صدور اسناد املاک مددجویان بوشهری با تخفیفات ویژه و خاص در حال انجام است.

به گزارش ندای استان،محمدرضا میری روز چهارشنبه در نشست با مدیر کل و معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار کرد: سند جامع همکاری در قالب تفاهم نامه بین کمیته امداد و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، به امضاء مدیران ارشد این دو سازمان رسیده که موظف به پیاده سازی مفاد آن در سطح استان هستیم.

وی افزود: بر اساس این سند، مشکلات ثبتی و حقوقی مددجویان کمیته امداد در چند محور توسط سازمان ثبت اسناد و املاک رفع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: تسهیل فرایند ثبت مالکیت‌ها برای تجاری‌سازی اختراعات، تسهیل و تسریع در صدور اسناد املاک مددجویان با تخفیفات ویژه و خاص، تعویض کامل اسناد دفترچه‌ای و تخفیف هزینه‌های دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج، رایگان شدن بخشی از هزینه های صدور سند تک برگ املاک و مشاوره و آموزش مددجویان در بحث ثبت شرکت‌ها و اشتغالزایی از جمله محورهای تفاهم نامه مشترک کمیته امداد و سازمان ثبت اسناد و املاک است.

میری ادامه داد: تسهیل فرایند ثبت مراکز نیکوکاری و تشکل‌های مردم نهاد و شرکت‌ها و مؤسسات مرتبط معرفی شده از سوی کمیته امداد از دیگر محورهای این تفاهم نامه مشترک است.

وی یادآور شد: هم اکنون بخشی از این مفاد، در استان بوشهر با سرعت خوبی در حال انجام است و انتظار می رود که در سایر بخش ها نیز با همین جدیت پیگیری شود.