نماینده دشتستان: ۳ مجتمع فرهنگی دشتستان نیمه‌کاره مانده
نماینده دشتستان: ۳ مجتمع فرهنگی دشتستان نیمه‌کاره مانده

ندای استان:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث مجتمع فرهنگی در دشتستان با وجود گذشت سال‌ها نیمه کاره مانده است که باید برای تکمیل آن تلاش شود.

به گزارش ندای استان، ابراهیم رضایی اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات مردم در حوزه انتخابیه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و در این راستا سوال از رئیس جمهور و وزرا و همچنین تذکر از ابزار نمایندگان است.

وی بهبود زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان دشتستان را یک نیاز و ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا در مورد عدم ساخت مجتمع‌های فرهنگی در شهرهای آبپخش، سعدآباد و شبانکاره از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح سوال کردم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با گذشت بیش از سه دهه از آغاز ساخت سه مجموعه فرهنگی دشتستان، هنوز این پروژه‌ها اتمام و افتتاح نشده است.

وی همچنین در مورد سوال از وزیر راه و شهرسازی نیز بیان کرد: توقف پروژه تعریض و بهسازی راه وحدتیه – سعدآباد پذیرفتنی نیست و در این زمینه سوالی را در مجلس از وزیر مربوطه طرح کردیم.

رضایی ادامه داد: پس از پیگیری‌های فراوان ابتدای امسال پروژه تعریض راه سعدآباد وحدتیه آغاز شد اما به علت ضعف پیمانکار متوقف شده و این باعث گلایه و اعتراض مردم شده است.

وی با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل منطقه آزاد بوشهر تصریح کرد: تاکید ما بر این است که این منطقه باید مولد باشد و زمینه جذب نیروهای بومی نیز در این منطقه فراهم شود.

  • منبع خبر : مهر