دمای هوا در استان بوشهر کاهش می‌یابد
دمای هوا در استان بوشهر کاهش می‌یابد

ندای استان:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وزش بادهای شمالی دمای هوا در این استان تا روز سه‌شنبه هفته جاری روند کاهشی دارد.

به گزارش ندای استان،پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته جم با ۱۰ و دیر با ۲۹ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی وزش باد شمال غربی تا سه روز آینده ادامه داشته و در این مدت خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش‌بینی‌می‌شود.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و روی خلیج فارس ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل و مناطق جنوبی گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۵، مد اول ساعت ۰۹:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۰۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۲۰ خواهد بود.