کاشت۸۰ هزار گل و نشاء فصلی در بوشهر
کاشت۸۰ هزار گل و نشاء فصلی در بوشهر

ندای استان:رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: برای زیباسازی و گسترش فضای سبز شهری و ایجاد محیط مطلوب و دلنشین، کاشت ۸۰ هزار گل و نشاء فصلی در معابر و میادین شهر بوشهر انجام شد.

به گزارش ندای استان،ساسان محبی روز جمعه در گفتگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، کاشت ۷۰ هزار گل فصلی تا پایان امسال در بندر بوشهر در دستور کار قرار گرفت که با همت و تلاش کارگران و پرسنل زحمتکش این سازمان، این میزان به ۸۰ هزار گل و نشاء فصلی تا پایان آبان ماه رسیده است.

وی افزود: وجود گل های پائیزی با ترکیب رنگ های متنوع و زیبا سبب نشاط شهروندان می شود که هر ساله با آغاز فصل پاییز و انتهای آخرین ماه زمستان این مهم انجام می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: برای اولین بار در بوشهر اقدام به کاشت وسیع درختچه زینتی و زیبای برهان گلی شده که سهم مهمی در زیبایی و تحول فضای سبز شهری ایجاد و مورد پسند و توجه مردم بوشهر واقع شده است.

محبی ادامه داد: این سازمان برای زیبا سازی فضاهای شهری، نسبت به نورپردازی المان ها، درختان و درختچه های بلوارها اقدام کرده که در مبلمان جدید شهری، موثر واقع شده است.