فتنه اخیر را به گورستان آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها تبدیل می‌کنیم
فتنه اخیر را به گورستان آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها تبدیل می‌کنیم

ندای استان:سرلشکر سلامی گفت : امروز “آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل و آل‌سعود” با تمام قوا به صحنه آمده‌اند ، اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم و این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان ، آمریکایی و اسرائیلی و متحدان آن‌ها تبدیل می‌کنیم.

به گزارش ندای استان،فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع ۱۵ هزار نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان در استادیوم دهکده المپیک زاهدان گفت : اگر بخواهیم نشانه ی شرف ، کرامت ، آزادگی و حرّیت را در سیمای انسان به‌ تصویر بکشیم ، یک سیستانی و بلوچستانی دقیقاً نشانه ی آن است. این مردم تجسم غیرت و دینداری و وفاداری هستند ، مردمانی که پهلوانانی مثال‌زدنی هستند و خونگرم ، باوقار ، فداکار ، شجاع ، مؤمن ، زحمتکش و مرزبان هستند ، هم شیعه و هم سنی و هم سیستانی و هم بلوچ نشانه امت واحده هستند و اینجا روح وحدت جاری است.

سرلشکر سلامی افزود : هنگامی که شیعیان و سنی‌ها در دفاع از مردمان این سرزمین کنار هم به شهادت می‌رسند و خون مؤمن‌ترین انسان‌ها همانند شوشتری‌ها و محمدزاده‌ها با برادران سنی خود در یک حادثه تروریستی با هم تلفیق می‌شود ، اینجا منشأ یک وحدت ناگسستنی است.

وی با بیان اینکه بسیج درخت تناور و مبارکی است که امام خمینی (ره) نهال مبارک آن را کاشت و رهبر معظم انقلاب این نهال مبارک را به درختی تناور تبدیل کردند ، ادامه داد : بسیجیان اصحاب رسول خدا (ص) هستند. بسیجیان با دشمنان خدا سرسخت و با آن‌ها در ستیز‌ هستند ، مانند صخره‌های سخت مقاوم و شکست‌ناپذیر هستند ، اما مقابل مؤمنان مهربان و نرم‌خو هستند ، سرشت نبوی در بدنه بسیج جاری است.

فرمانده‌ کل سپاه خاطرنشان کرد : وقتی تروریست‌های تکفیری با مدیریت آمریکا ، رژیم صهیونیستی و اروپا به سوریه و لبنان و عراق و یمن هجمه می‌برند ، این بسیجیان هستند که برای دفاع از نوامیس به میدان می‌روند و خانه و کاشانه خود را رها کرده و به قلب دشمن هجوم می‌برند و آن ملت‌ها را از اسارت بیگانگان نجات می‌دهند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در صحنه سیاسی “آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل ، آلمان ، فرانسه و آل‌سعود” با رسانه‌های تفرقه‌افکن خود در تلاش هستند این سرزمین را دچار تنش کنند ، اما این ملت کاملا آگاه است ، تاکید کرد : دشمن خواب‌های آشفته زیادی می‌بیند ، او در توهم به سر می‌برد ، دشمن نخستین کسی است که از رسانه‌های خود شکست می‌خورد ، دشمن نمی‌داند این سرزمین و انقلاب مستحکم است.

وی گفت : مردم عزیز شیعه و سنی که امروز اینجا جمع شده‌اید ، من به عنوان یک سرباز کوچک این سرزمین در این مکان و روز مقدس به شما می‌گویم ریشه‌های عظیم این انقلاب مستحکم‌تر از آن است که اگر همه دشمنان بخواهند حتی یکی از شاخه‌های این درخت تناور را قطع کنند هرگز نخواهند توانست.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد : مطمئن باشید رژیم صهیونسیتی فرو خواهد پاشید ، اما این انقلاب آسیب نخواهد دید. توهمات دشمن به جایی نمی‌رسد . این نظام قدرتمند است . بسیجیان ما به رهبری امام خامنه‌ای تاکنون شکست‌های بزرگی را به دشمنان تحمیل کرده‌اند . امروز دشمن یعنی “آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل و آل‌سعود” با تمام قوا به صحنه آمده ، اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم و این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان ، آمریکایی و اسرائیلی و متحدان آن‌ها تبدیل می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز در یک سو جبهه کفر با تمام توان و در یک سو جبهه اسلام قرار دارد ، افزود: در این صحنه نمی‌شود وسط ایستاد ، صحنه روشن است چرا که یک طرف را آمریکا و اسرائیل هدایت می‌کنند و یک طرف را رهبر معظم انقلاب و مردمان مومن و انقلابی و در این شرایط باید مسیر را مشخص کرد.
وی با بیان اینکه امروز آمریکایی که ده‌ها میلیون انسان را در جنگ‌های مختلف از بین برده و صادر کننده ابزار‌های شکنجه و تسلیحات ویران کننده کشتار جمعی است و انگلیسی که در همه دنیا کشتار کرده و خوی استعماری دارد ، تلاش می کنند به ملت ایران آسیب برسانند ، اما هرگز موفق نخواهند شد ، گفت : مردمان این سرزمین مخصوصا مرزداران غیور سیستان و بلوچستان وطن‌دوست هستند ، آن‌ها می‌دانند امنیت یک موهبت الهی است. به مردمان این دیار خالصانه عرض می‌کنم رهبر معظم انقلاب مدت‌ها در میان این مردم بوده‌اند و برای مردم سیستان و بلوچستان ارزش ویژه‌ای قائل هستند و همه مسئولان نظام همین‌گونه می‌اندیشند . امروز همه مسئولان سیستان و بلوچستان از میان بهترین نیرو‌ها انتخاب شده‌اند تا به این مردم خدمت کنند. ما فدای شما می‌شویم و به این فدا شدن مفتخر هستیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما