فروش دخانیات در بوشهر محدود شد
فروش دخانیات در بوشهر محدود شد

ندای استان:معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ممنوعیت فروش محصولات دخانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی خبر داد.

به گزارش ندای استان،ابوالقاسم محمدزاده صبح روز شنبه ۱۹ شهریور اظهار کرد: بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه فروش و محصولات دخانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع بوده و همچنین وفق ماده ۷ قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات فروش محصولات دخانی به افراد از راه اینترنت و دستگاه‌های خودکار ممنوع است.

وی اضافه کرد: با توجه به نبود نظارت بر فروش محصولات دخانی به افراد زیر ۱۸ سال در فروشگاه‌های اینترنتی و موارد قانونی صدرالاشاره، هرگونه فروش محصولات دخانی از سوی فروشگاه‌های اینترنتی (فضای مجازی و بازاریابی شبکه‌ای) ممنوع است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: عرضه محصولات دخانی فقط از سوی رسته‌های خوار و بار فروش، سوپرمارکت و سقط فروش مجاز بوده و به منظور ساماندهی عرضه محصولات دخانی و جلوگیری از تبلیغ، تشویق و ترغیب افراد به مصرف دخانیات با هر گونه افزایش صنوف دیگر به زنجیره عرضه محصولات دخانی مخالفت شده است.

محمدزاده عنوان کرد: رعایت قوانین فروش الزامی بوده و در صورت مشاهده با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد.