کشف ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه
کشف ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق سوخت و کشف ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل در شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش ندای استان،سردار حیدر سوسنی در تشریح جزئیات این خبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه با اقدام‌های اطلاعاتی و عملیاتی، سه انبار محل دپوی سوخت قاچاق را در شهر نخل تقی شهرستان عسلویه شناسایی و در یک عملیاتی هماهنگ به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از بازرسی از انبار‌های مورد نظر ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و با همکاری ماموران شرکت ملی پخش نسبت‌به انتقال سوخت به انبار آن شرکت اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان این‌که برابر اعلام کارشناسان مربوط ارزش سوخت کشف شده ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این رابطه دو نفر متهم دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: با این کشف، میزان کشفیات سوخت از ابتدای امسال تا کنون به ۴۶۱ هزار لیتر رسید.

سردار سوسنی به شهروندان توصیه کرد: به‌منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالا‌های قاچاق خودداری کرده و موارد مشکوک در حوزه مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا و سوخت را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

استان بوشهر در کشفیات سوخت و کالای قاچاق جزء ۳ استان برتر کشور است.