اهدا ۱۰۵ دستگاه یخچال فریزر به مددجویان کمیته امداد بندرریگ
اهدا ۱۰۵ دستگاه یخچال فریزر به مددجویان کمیته امداد بندرریگ

ندای استان:۱۰۵ دستگاه یخچال فریزر که با مشارکت خیران تهیه شده بود روز سه شنبه در آیینی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرریگ شهرستان گناوه اهدا شد.

به گزارش ندای استان،امام جمعه بندرریگ در این آیین گفت: در دین مبین اسلام سفارش زیادی برای رسیدگی به امور مسلمانان و نیازمندان شده و کمیته امداد در این زمینه با همیاری و مشارکت خیران گام‌های خوبی برداشته است.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: انجام اقدامات خداپسندانه خیران در این ایام پرفضیلت ماه محرم ستودنی است و به عنوان توشه‌ای برای آخرت آنها ثبت خواهد شد.

امام جمعه بندرریگ، تداوم این برنامه ها را موجب گسترش فرهنگ نیکوکاری در جامعه دانست  و از کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخش که برای رفع نیاز مددجویان تحت پوشش تلاش می‌کند، تقدیر کرد.
بخشدار ریگ با تسلیت ایام محرم و سالروز شهادت حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)  قادر به تامین امکانات اولیه زندگی در شرایط خاص نیستند، حس نوعدوستی و اهتمام و مساعدت خیران و مسئولان  کمیته امداد امام خمینی (ره) به این قشر بسیار ارزشمند است.
ضرغام محمدی افزود: با افزایش سطح مشارکت خیران به نیازمندان، کمیته امداد امام (ره) می تواند در سطح وسیع تری اقشار تحت پوشش  خود را حمایت کند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش ریگ با ارایه گزارشی از عملکرد این اداره گفت: توزیع  و اهدای ١٠۵ دستگاه یخچال فریزر به مددجویان این نهاد از طریق هم افزایی با خیران، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری بویژه مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت (ع) این بندر و مدیریت امام جمعه به عمل آمده است.

عبدالرسول امینی فر افزود: همچنین تامین هزینه خرید و تحویل و نصب ١٠٣ دستگاه کولرگازی و  ٢۵ عدد مخزن ذخیره آب به خانواده‌های مددجوی تحت حمایت از دیگر اقدامات سال جاری کمیته امداد در این بخش است.

وی یادآورشد: یکهزار و ۲۷۴ خانوار در این بخش تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرریگ قرار دارند.