رضایی:هیچ رأی ممتنعی در مجلس نداشته ام
رضایی:هیچ رأی ممتنعی در مجلس نداشته ام

ندای استان:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه آرای من در مجلس به صورت شفاف قابل دسترسی است گفت: شفافیت باعث کاهش فساد می‌شود.

به گزارش ندای استان،ابراهیم رضایی صبح دوشنبه در جمع اعضای بسیج دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: برای حمایت از سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی در شهرستان دشتستان با جدیت پای کار هستیم و هر جایی که نیاز باشد حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در برخی مواد شاهد تنگ‌نظری‌هایی هستیم که باعث کارشکنی در فعالیت صنایع تولیدی می‌شود و تلاش می‌کنیم که برای رفع مشکلات فعالان تولیدی و سرمایه‌گذاران اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش‌آفرینی دانشگاه در رفع مشکلات استان بیان کرد: دستیابی به توسعه و پیشرفت نیازمند تعامل و همکاری با دانشگاه است و باید شرایط استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت دانشگاه فراهم شود.

رضایی با اشاره به اینکه نگاه به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در استان باید تغییر کند، تصریح کرد: باید خدمات مورد نیاز این شرکت‌ها در استان تأمین شود و شرکت‌های مستقر در استان نیازهای صنایع مستقر را تأمین کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: منابع نفت و گاز یک روزی تمام می‌شوند و ما باید اقتصاد خود را اینقدر قوی کنیم که در آن شرایط هم با مشکل روبرو نشویم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد شفافیت نمایندگان گفت: همه آرای خود را چه مثبت و چه منفی به صورت شفاف روی سایت قرار داده‌ام و همه مردم می‌توانند ببینند؛ هیچ رأی ممتنعی در این دوران نداشته‌ام و اعتقادی به رأی ممتنع ندارم.

رضایی با اشاره به اینکه شفافیت باعث کاهش فساد می‌شود خاطرنشان کرد: اعتقاد ویژه‌ای به شفافیت دارم و مردم باید در جریان همه تصمیمات ما باشند.

  • منبع خبر : مهر