فرماندار:مدیران کم کار را به مردم معرفی می کنیم
فرماندار:مدیران کم کار را به مردم معرفی می کنیم

ندای استان:فرماندار گناوه گفت: مدیرانی که به صورت مکرر در خدمات دهی و رسیدگی به امور مردم سهل انگاری و کوتاهی کنند در جلسه شورای اداری معرفی و در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش ندای استان،محمدتقی صفری روز یکشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: مسئولان گناوه درصورت مراجعه ارباب رجوع در محل کار، نسبت به رفع مطالبه‌های آنها رسیدگی و پاسخ دهند و آنها را به فرمانداری ارجاع ندهند.

وی اظهارکرد: مردم ولی نعتمان انقلاب هستند و هر مسئول و کارمندی باید با کمال تواضع و اخلاق به آنها خدمات رسانی کنند.

صفری گفت: در ملاقات های مردمی در فرمانداری که هر هفته انجام می شود، بسیاری از مراجعه کنندگان نسبت به کم کاری و  پاسخ ندادن برخی مسئولان ابراز نارضایتی و گله مندی می کنند که این چنین روندی قابل پذیرش نیست.

فرماندار گناوه افزود: خدمت رسانی صادقانه و شفاف پاسخ دادن مسئولان موجب رضایت مندی آنها خواهد شد و باید این مهم در اولویت مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: مسئولان ادارات در ساعات اداری، در اتاق خود را برای مردم باز بگذارند و به اتاق کارمندان سر بزنند و در جریان کارکردن آنها قرار بگیرند.

وی گفت: جلسه کارگروه اشتغال، فرصتی مغتنم برای سرمایه گذاری در شهرستان است که باتوجه به ظرفیت های بسیار و زمینه کار، دستگاه‌های مرتبط با تببین این ظرفیت ها، برای جذب سرمایه گذاران تلاش بیشتری کنند.

فرماندار گناوه افزود: جلسه کارگروه رفع موانع تولید باهدف گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران برگزار شده است تا آنها با آسودگی خاطر بیشتر بتوانند اقدام به فعالیت کنند.

وی اظهارکرد: وقتی تصمیمی در جلسات گرفته می شود باید اجرایی شود و مدیران ادارات با دید و نگاه مثبت در حل مشکلات سرمایه گذاران گام بردارند.

وی گفت: اتفاقات خوبی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان صورت خواهد گرفت و در این راستا چندین سرمایه گذار ورود کردند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت و تسهیلات اختصاصی به شهرستان، گام های خوبی برای توسعه و اشتغال منطقه با مشارکت سرمایه گذاران برداریم.

در این جلسه چندین طرح اشتغال زایی متقاضیان شهرستان بررسی و تصمیم های لازم در ارتباط با رفع موانع اجرای آنها اتخاذ شد.

  • منبع خبر : ایرنا