فوتبال در بوشهر هرگز نمی‌میرد
فوتبال در بوشهر هرگز نمی‌میرد

ندای استان:با سقوط شاهین بوشهر از رقابتهای لیگ دسته اول ، صعود شاهین بندرعامری تا حدی بار غم فوتبالدوستان این شهر را سبک کرد.

به گزارش ندای استان، ایرانجوان با لیگ دو وداع کرده ،شاهین شهرداری هم از لیگ یک به لیگ دو سقوط کرده تا بوشهری ها این هفته های نحس را هیچگاه فراموش نکنند!
مقصرین کاملا مشخص هستند همانهایی که روزگاری طارمی ،ماهینی ،محبی و قایدی ها را کتمان میکردند اما در اوج بی مهری مسولان استان به ورزش باز هم طارمی با نام بوشهر در پرتغال میدرخشد و جام میبرد.
دو هفته ای شد که از هلهله در بندر خبری نیست و فوتبالی ها در استان دل و دماغ خبرهای فوتبالی نداشتند تا اینکه مهدی طارمی جام قهرمانی را در بندر پورتو بالای سر برد و این یعنی اندکی آرامش اما نمیتوانند باعث رکود و عقبگرد توپ گرد در سرزمین و دروازه ورود فوتبال شوند …
سه شنبه شب در استادیوم شهید مهدوی در دل محلات جنوبی شهر بوشهر باز هم فوتبال جان گرفت این بار تیمی از روستای کوچک عامری در دل شهرستان تنگستان بنام شاهین بندر عامری به لیگ دسته اول ایران سلام داد.
بله! فوتبال در بوشهر باز هم جان گرفت..اصلا حق ندارد بمیرد حال آنکه فکرش را کنید یک بوشهری در طول هفته قلیه ماهی نخورد !نه نمیشود! دلیل دارد ما بوشهری ها با فوتبال زندگی میکنیم ،داغ میکنیم و احساساتی میشویم و عاشقانه با آن میمیریم مثل روزی که ضیا جمالی دوربین بدست در حاشیه بازی شاهین و سپاهان سکته کرد و دار فانی را وداع گفت آنهم در جایی که آرزویش را داشت بله استادیوم !
شاهین عامری با مهدی کریمیان به لیگ یک سلام داد تا باز هم از کنار دریای پارس، هلهله فوتبالی به هوا بلند شود…پس شکر که هنوز نفس میکشیم با فوتبال !

 

  • نویسنده : فاضل  قنبرپور