آزادی ۱۰۹ زندانی در استان بوشهر
آزادی ۱۰۹ زندانی در استان بوشهر

ندای استان:مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به آزادی ۱۰۹ زندانی جرایم غیر عمد در این استان طی سال جاری گفت: ۱۰۸ نفر از زندانیان منتظر کمک خیرین هستند.

به گزارش ندای استان،سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای آزادسازی زندانیان غیرعمد در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌ها و برنامه‌هایی را در این زمینه در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: مراسم آزادسازی و جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود ولی در طول سال هم هر یک از عزیزان مایل به کمک در این امر خیر باشند می‌توانند کمک‌های خود را داشته باشند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۴۳ نفر از زندانیان استان آزاد شده است افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان آزاد شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر منتظر کمک خیرین هستند، خاطرنشان کرد: جمع کل بدهی این افراد ۶۸ میلیارد تومان است.

موسوی تصریح کرد: این مبلغ از سوی خیرین محقق نخواهد شد ولی امیدواریم با گذشت شکات و کمک خیرین با مبلغی در حدود ۹ میلیارد تومان که بخشی از آنها توسط زندانیان و بخشی هم به صورت تسهیلات و کمک تأمین می‌شود بتوانیم این زندانیان را آزاد کنیم.

Visited 2 times, 1 visit(s) today