رضایی:ما نمایندگان نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم
رضایی:ما نمایندگان نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم

ندای استان:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی که یک نفر از نقاط دور دست شهرستان بخواهد برای دیدار با نماینده خود مسیر طولانی را طی کند، برای ما ناراحت‌کننده است چرا که نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم رضایی در آئین افتتاح دفتر خود  در بخش سعدآباد با اشاره به بزرگی و وسعت دشتستان و دشواری‌های مردم برای ارتباط با مسئولان اعلام کرد: وظیفه داریم که همیشه در دسترس مردم باشیم و یکی از راهکارهای مناسب ایجاد دفتر در بخش‌ها است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی دفتر در بخش‌های ارم، آب‌پخش و شبانکاره نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: یکی از فواید این دفترها این است که ارتباط مردم با نماینده و ارتباط مسئولان و شوراها با نماینده بهتر و بیشتر می‌شود و با انتقال مسائل بخش و شهر به نماینده  این مسائل به صورت ویژه و مستمر پیگیری می‌شود.

رضایی اضافه کرد: این دفاتر محلی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم خواهد بود و هدف ما این است که خدمت بهتر و بیشتری به مردم ارائه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: بخش سعدآباد از برخی شهرستان‌ها هم بزرگ‌تر است و نیاز است که مسائل آن بطور ویژه پیگیری شود.

وی یادآورشد: چنانچه زیرساخت‌های ارتباطی سعدآباد تقویت شود زمینه توسعه اقتصادی این شهرستان فراهم می‌شود.

رضایی مسئله اقتصاد خرما و نخل را یکی دیگر از مسائل مهم دانست و با تشریح پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه افزود: مشکلاتی فراروی خرمای تولیدی این استان  نتیجه ضعف ما مسئولان است و باید از ظرفیت‌های همسایگان به خوبی استفاده کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خرما در برخی کشورهای همسایه ۵۰ برابر قیمتی است که نخل‌دار استان بوشهر آن را فروخته است.

وی همچنین با قدردانی از اداره راهداری بخاطر آغاز عملیات اجرایی تعریض مسیر وحدتیه – سعدآباد و با اشاره به دیدار اخیر با وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: راجع تعریض و اصلاح مسیر “سعدآباد – نظرآقا – برازجان” با وزیر صحبت شده تا این مسیر اصلاح شود.

وی گفت: قطعه جتوط – درودگاه نیز از دیگر مسیرهایی است که اعتباری برای بهسازی و تعریض آن در نظر گرفته شده است.

رضایی افزود:‌ در حوزه درمان  مردم سعدآباد با مشکلات فراوانی روبرو هستند و باید زیرساخت‌های درمانی این منطقه ارتقا یابد تا مرکز درمانی در خور شان این مردم ایجاد شود.