خیرین ۸۸۰ میلیون تومان به بیمارستان قلب بوشهر کمک کرده‌اند
خیرین ۸۸۰ میلیون تومان به بیمارستان قلب بوشهر کمک کرده‌اند

ندای استان:رئیس بیمارستان قلب بوشهر گفت: خیرین حوزه سلامت در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۸۸۰ میلیون تومان به بیمارستان تخصصی قلب بوشهر کمک کرده‌اند.

به گزارش ندای استان،دکتر اصغر بحرانی، رئیس بیمارستان قلب بوشهر با ابراز قدردانی از حضور ارزشمند خیرین در حوزه سلامت بیان کرد: همت والای خیرین سلامت موجب شد تا گام‌های مهمی در راستای بهسازی و نوسازی تجهیزات درمانی بیمارستان قلب بوشهر برداشته شود.

وی افزود: خرید و نصب ۳ دستگاه دی. سی. شوک با ارزش ۶۵۰ میلیون تومان یکی از خدمات مهم و ارزشمندی بود که در زمینه ارتقا تجهیزات درمانی بیمارستان قلب از سوی خیرین تأمین اعتبار و خریداری شد.

رئیس بیمارستان قلب بوشهر ادامه داد: خرید و نصب ۶ تشک مواج با مبلغی بالغ بر ۱۴۳ میلیون تومان نیز یکی دیگر از اقدامات مهم خیرین سلامت برای این مرکز آموزشی درمانی بود.

بحرانی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، خیرین سلامت با خرید ۵ دستگاه ساکشن جراحی باارزشی بالغ بر ۹۱ میلیون تومان بخشی از نیاز‌های زیرساختی اتاق عمل بیمارستان قلب را نیز برطرف ساختند.

وی با قدردانی از حضور و همراهی خیرین در حوزه سلامت به‌ویژه بیمارستان قلب بوشهر گفت: این تلاش‌های ارزشمند موجب افزایش کیفیت خدمات و در نتیجه افزایش رضایت مراجعین شده است.

رئیس بیمارستان قلب بوشهر افزود: تلاش ما بر این است که به‌وسیله نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی، کیفیت خدمات درمانی خود را افزایش داده و نیز با افزایش فضای فیزیکی محیطی مطلوب و در شأن بیماران و همکاران زحمت‌کش خود فراهم آوریم.

دکتر بحرانی با استقبال از حضور فعال خیرین در حوزه سلامت استان بوشهر بیان کرد: برای پایان دادن به سفر‌های درمانی تخصصی قلب، نیازمند یاری همه مسئولان و به‌ویژه خیرین هستیم و در این راه از حضور این عزیزان برای توسعه بیمارستان قلب استقبال می‌کنیم.