تنها مادر زندانی استان بوشهر چشم انتظار آزادی
تنها مادر زندانی استان بوشهر چشم انتظار آزادی

ندای استان:مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: تنها مادر زندانی جرائم غیرعمد این استان با بدهی ۵۰۰ میلیون تومان چشم انتظار کمک خیران است.

به گزارش ندای استان،رضا مقبلی قرائی با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: آمار زندانیان جرائم غیر عمد در استان بوشهر ۱۱۳ نفر است که از این تعداد ۱۱۲ نفر آقا و یک نفر خانم با بدهی ۵۰۰ میلیون تومان بدهکار مالی است.

وی با بیان اینکه زندانی خانم و مادر برای رهایی و بازگشت به آغوش خانوده‌ی خود در انتظار نگاه مهربانانه و گلریزان مردم است، تصریح کرد: امسال در قالب پویش آزادسازی مادران زندانی به‌دنبال آن هستیم که تنها مادر زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر را با کمک خیرین آزاد و به آغوش گرم خانواده بفرستیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر با تبریک سالروز میلاد حضرت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: امام راحل با ایجاد نهضتی در راستای تبیین ارزش‌های انسانی برای زنان و سایر اقشار جامعه حرکت کرد. انقلاب اسلامی باعث ارزش‌گذاری مقام زن شد. دیدگاه‌هایی که امام نسبت به بانوان داشت، برگرفته از فرهنگ والای اسلام است.

مقبلی قرائی در خصوص برنامه‌های فرهنگی زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر عنوان کرد: دیروز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌ای با حضور مادران مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم ۲ نفر از مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان بوشهر با تعامل مراجع قضایی از جمله رئیس دادگاه اطفال استان بوشهر و دادستان شهرستان تنگستان آزاد و به دست مادران‌شان سپرده شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر با بیان اینکه نوجوانان حاضر در کانون اصلاح و تربیت کشورمان، حرفه‌آموزی می‌شوند، عنوان کرد: ۲ نوجوان آزاد شده از برترین‌ها در برنامه‌های آموزش‌های عقیدتی، قرآن و احکام بودند و یکی از آنها حافظ ۵ جزء قرآن بود.

مقبلی قرائی با بیان اینکه فرهنگ اسلامی به ما تاکید می‌کند که صلح را در جامعه افزایش دهیم، عنوان کرد: ما بیش از کیفر، نیازمند ترمیم و جبران خسارت‌های بزه دیدگان و خسارت‌های بزه‌کاران هستیم.

  • منبع خبر : ایسنا