انتصابات جدید در شهرداری بوشهر
انتصابات جدید در شهرداری بوشهر

ندای استان:، حسین حیدری در آغاز این جلسه، ضمن بیان نقش مهم و تاثیر گذار افراد حاضر در جلسه، از خدمات و زحمات همه مسئولین و کارکنان شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش ندای استان،حسین حیدری در آغاز این جلسه، ضمن بیان نقش مهم و تاثیر گذار افراد حاضر در جلسه، از خدمات و زحمات همه مسئولین و کارکنان شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.
ایشان توجه مسئولین شهرداری را به رصد یکماهه خود از فعالیت‌ها و تلاش‌های همکاران معطوف داشته و به نقش منابع مالی، منابع انسانی و کاهش هزینه ها، اشاره و خاطرنشان کردند: خودباوری رمز موفقیت همه پرسنل خدوم شهرداری‌ بندر بوشهر می باشد.
حیدری با تأیید توانمندی مدیران شهرداری تشریح نمودند؛ برای از بین بردن نگرانی شهروندان و رسیدن به موفقیت و رضایت  همشهریان باید هدفمند و با برنامه حرکت کرد و رضایت مندی مردم در اجرای همه پروژه ها بایستی سرلوحه کار همه مسئولان مجموعه شهرداری قرار گیرد.
شهردار بندر بوشهر از همه مسئولین شهرداری درخواست نمود، تا باتلاش مجدانه و جهادی در کارها و با برنامه‌ریزی درست و مدون کارها را به نحو احسن ومطلوب به پایان رسانده، به نحوی که هدر رفت هزینه ها نیز کاهش یابد.وی ضمن تاکید بر تداوم ونظم درجلسات؛ مجموعه جلسات درآمدی و شورای اداری مدیریت شهری را از مهم‌ترین جلسات شهرداری برشمرد، و با اشاره به اینکه مسئولان باید خادم مردم بودن را در عمل ثابت کنند بیان کرد؛ ترک فعل وسهل انگاری در انجام وظیفه سازمانی قابل قبول نیست و از نظر قانونی نیز برای مدیران مسئولیت جدی در بر خواهد داشت.
ایشان با اظهار اینکه پست و مقام مدیریتی تنها باید برای کسب رضایت خداوند در قالب گره گشایی از مشکلات مردم بوده و هر مدیری باید از این نعمت استفاده بهینه کند، اظهار داشتند؛ خداوند انسان ها را با اهداء جایگاه، مقام و ثروت امتحان می کند و تا زمانی که هر یک از ما در جایگاهی قرار داریم که مردم به ما نیاز دارند، و به ما مراجعه می‌کنند، باید رفتار و برخورد مان طوری باشد که سر بلند از این امتحان عبور نماییم.
حیدری در این نشست از مدیران و پرسنل شهرداری تقاضا نمود، که بیش از گذشته در راه خدمت بی منت به شهر و شهروندان و تکریم شهروندان در نظام اداری، تسریع در انجام فرایندهای کار و حرکت به سمت سازمانی توانمند و پاسخگو، اهتمام و تلاش نمایند.
در پایان این نشست، از زحمات آقای علیرضا نوری معاونت توسعه مدیریت و منابع و مهدی وفا مدیرشهرداری منطقه دو تقدیر و آقایان قائم قنبرپور به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری بندر بوشهر و نیز ایمان حق شناس بعنوان سرپرست مدیریت شهرداری منطقه دو معرفی گردیدند.
همچنین طی احکام جداگانه‌ای آقایان؛ گرشاسب گرشاسبی، شاهرخ قاسمی، خسرو چاهی بخش، امید کهنسال، رضا صدیق فرشیان، حسین احمدی پور، حسین زائری، علیرضا پولادی،حجت الله خرمدل وسرکارخانم ها فاطمه مجدی و بدری عارف زاده به ترتیب به عنوان مشاور شهردار، سرپرست مدیریت تشخیص وصول درآمد، سرپرست اداره قراردادها، سرپرست امور بهداشت، سرپرست اداره خدمات، سرپرست اداره فرهنگی و ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری، سرپرست معاونت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، سرپرست اداره فنی و نظارت بر سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، سرپرست اداره منابع انسانی و دبیرکمیته رفاهی، ابلاغیه های خود را از دست شهردار بندر بوشهر دریافت نمودند.