پذیرش مقاله شاعر بوشهری در کنفرانس بین‌المللی دانمارک
پذیرش مقاله شاعر بوشهری در کنفرانس بین‌المللی دانمارک

ندای استان:مقاله «بررسی جنبه‌های تربیتی منابع انسانی از دیدگاه سعدی و تاگور با توجه به نیاز جامعه‌ی امروز ایران و هند» نوشته زینب یوسفی، شاعر و پژوهشگر بوشهری به نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم اجتماعی، علوم تربیتی و علوم انسانی دانمارک راه یافت.

به گزارش ندای استان،زینب یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: این مقاله تلفیقی از دو رشته علوم تربیتی، مدیریت آموزش و ادبیات فارسی است که پس از بررسی مشکلات و معضلات در آموزش منابع انسانی در جهان و با توجه به آموزه‌های تربیتی دو اندیشمند بزرگ جهان سعدی و تاگور به بیان ایده و نظریه در رابطه با ارزش آموزه‌های کمال انسانی به آموزش منابع انسانی می‌پردازد و در پایان راهکارهای علمی و تخصصی در این زمینه ارائه داده است.

وی در پایان یادآور شد: این مقاله قرار است در کنفرانس بین‌المللی علوم اجتماعی، علوم تربیتی و علوم انسانی که به میزبانی شهر کپنهاک در دانمارک برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد. افزون بر این، این مقاله در نشریات علمی تخصصی معتبر بین‌المللی نیز منتشر خواهد شود.

به گزارش ایسنا، زینب یوسفی، شاعر، نویسنده، پژوهشگر و عکاس بوشهری متولد ۱۳۶۴ است. وی در سال گذشته نخستین مجموعه‌شعر خود را با عنوان «تَش‌بِرَک» به همت انتشارات «هلیله» راهی بازار شعر کرده است.