علت شلیک پدافند در اطراف نیروگاه بوشهر
علت شلیک پدافند در اطراف نیروگاه بوشهر

ندای استان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: در راستای آمادگی لازم برای افزایش توان پدافندی نیروهای مسلح، بامداد امروز دوشنبه رزمایشی بر فراز نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد.

به گزارش ندای استان،محمد تقی ایرانی در گفت و گو با ایرنا افزود: این رزمایش ساعت پنج بامداد با آمادگی لازم و هماهنگی کامل نیروهای مسلح برگزار شده است.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز اطلاع رسانی در خصوص این رزمایش انجام شده بود .

ایرانی اعلام کرد: رزمایش یاد شده در جنوب استان بوشهر و خلیج فارس بوده است.

 این عملیات آغاز رزمایش پیامبر اعظم(ص) بود

«محمدتقی ایرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) در جنوب کشور اظهار داشت: در این رزمایش نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران با تمام توان وارد عملیات شد و توان دفاعی خود را به منصه ظهور رساند.

وی از حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه و نیروی هوایی در این رزمایش خبر داد و بیان کرد: هدف از این رزمایش آمادگی لازم برای افزایش توان پدافندی نیروهای مسلح است که بامداد امروز در حاشیه خلیج فارس از جمله بر فراز نیروگاه اتمی بوشهر با موفقیت اجرا شد.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه این رزمایش بامداد امروز با آمادگی لازم هماهنگی کامل نیروهای مسلح برگزار شد خاطر نشان کرد: در این رزمایش ۳ استان ساحلی بوشهر، هرمزگان و خوزستان مشارکت دارند و توان عملیاتی خود را در حراست و صیانت از مرزهای دریایی میهن اسلامی در خلیج فارس به نمایش گذاشتند.

ایرانی با بیان اینکه نیروگاه اتمی بوشهر در ساحل خلیج فارس قرار دارد افزود: بخشی از این رزمایش بر فراز نیروگاه هسته‌ای بوشهر با موفقیت اجرا شد.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران با توان بالای نظامی در ابعاد گوناگون در این رزمایش حضور دارد.