شرکت ژاپنی در بوشهر کفش ورزشی تولید می‌کند
شرکت ژاپنی در بوشهر کفش ورزشی تولید می‌کند

ندای استان:مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: مقدمات لازم برای سرمایه گذاری یک شرکت ژاپنی به منظور تولید کفش ورزشی در این منطقه فراهم شده است.

به گزارش ندای استان،حسین نامور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در نشست با نماینده یک شرکت ژاپنی با اشاره به فراهم شدن مقدمات لازم برای سرمایه گذاری این شرکت، بیان کرد: این شرکت از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی، تجهیزات پزشکی و کفش است که در ایران سرمایه‌گذاری کرده و به دنبال ایجاد خط تولید کفش و کفی کفش در بوشهر است.

او با اشاره تامین زمین مورد نیاز این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، افزود: ماشین‌آلات این شرکت از ژاپن بارگیری شده و در مسیر بوشهر است.

نماینده این شرکت ژاپنی نیز گفت: ماشین‌آلات و خط تولید کفش شرکت به ارزش یک میلیون یورو بارگیری شده و در حال انتقال به بوشهر است.

آقای کریمی‌فرد افزود: این شرکت در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، دستگاه‌های زیبایی و لیزر، تجهیزات بیمارستانی، لوله‌های خون و ماسک‌های بیهوشی اتاق عمل فعالیت دارد.

او با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید کفش ورزشی در بوشهر، ادامه داد: این شرکت از برند‌های ژاپنی است که مشتری‌های متعددی در نقاط مختلف جهان دارد.

نماینده این شرکت ژاپنی بیان کرد: شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر وجود دارد و امیدواریم با حضور در این منطقه زمینه برای تقویت تولید و افزایش اشتغال فراهم شود.