رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر استعفا داد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر استعفا داد

ندای استان:سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش ندای استان، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح امروز با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی استعفای خود را اعلام کرد.

در این مطلب آمده است: این تصمیم به علت اهانت‌های اخیر و دخالت‌های متعدد افراد غیر کارشناس در امور تخصصی بهداشت و درمان می باشد و من صلاح دیدم به‌جای صرف انرژی برای جوسازی‌های کاذب کناره گیری کنم.

در ادامه متن آمده است: امیدوارم وزارت بهداشت در اولین فرصت جایگزین اینجانب را معرفی کند.

رئیس شورای شهر بوشهر: دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به موضوع دانشگاه علوم پزشکی ورود پیدا کنند

روز گذشته جعفر پورکبگانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورا با بیان اینکه خبرهای خوبی از دانشگاه علوم پزشکی استان به گوش نمی‌رسد اظهار داشت: به دلیل ضعف مدیریت و برخی بی کفایتی‌ها، عملکرد مطلوب و رضایت بخش مردم شاهد نیستیم که از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درخواست داریم در موضوع دانشگاه علوم پزشکی ورود پیدا کنند.

پورکبگانی افزود: در جریان پیک پنجم کرونا، نیروهایی که می توانستند خدمت صادقانه داشته باشند و دردهای مردم را در آن شرایط التیام ببخشد، اجازه خدمت ندادند و از مجموعه دور کردند.

به گزارش فارس، این اتفاقات در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حواشی متعددی روبرو بوده که یکی از موارد اخیر هم نگهداری دستگاه درمان بیماران سرطانی در یکی از خانه باغ‌های شهرستان دشتستان بوده که با هزینه ۱۴ میلیارد تومان با دلار ۴۲۰۰ تومانی وارد استان بوشهر شده بود.