شهر جدید «نایبند» آماده ساخت مسکن
شهر جدید «نایبند» آماده ساخت مسکن

ندای استان:علی مقاتلی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد برای شهر‌های جدید عالی‌شهر و نایبند ساخته می‌شود که زمین‌های آن زیرسازی و آماده‌سازی شده است.

به گزارش ندای استان،مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر گفت: در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت نزدیک به ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در ۴ سال در شهر‌های جدید «عالی‌شهر» در شهرستان بوشهر و «نایبند» در شهرستان عسلویه پیش‌بینی شده است.
علی مقاتلی افزود: از این آمار ۶ هزار واحد در عالی‌شهر برای متقاضیان بوشهر و عالی‌شهر پیش‌بینی شده که زمین‌های آن آماده است.
او اضافه کرد: زمین برای ساخت ۲ هزار و ۱۰۰ واحد برای متقاضیان مسکن از شهر‌های عسلویه، نخل تقی، چاه‌مبارک از شهرستان عسلویه و متقاضیان شهر سیراف در شهرستان کنگان در شهر جدید نایبند در شهرستان عسلویه پیش‌بینی شده است.
مقاتلی گفت: هم‌اکنون زمین در شهر عالی‌شهر برای ساخت ۲ هزار واحد و در شهر نایبند نیز برای هزار واحد زیرسازی شده و آماده واگذاری طبق قانون است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر از متقاضایان درخواست کرد تا اطلاعات شناسنامه‌ای خود و همسرشان را در سامانه بازگذاری کنند تا پس از پالایش امکان شروع عملیات وجود داشته باشد.
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما