مجلس از نیروهای مسلح حمایت می‌کند
مجلس از نیروهای مسلح حمایت می‌کند

ندای استان:غلامحسین کرمی گفت: مجلس شورای اسلامی از طرح‌ها و لوایحی که در راستای تقویت نیروهای مسلح و رضایت کارکنان قهرمان آن باشد حمایت می‌کند.

به گزارش ندای استان،نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پایگاه دریایی بوشهر گفت: ۶ و ۷ آذر روز به خاک مالاندن پوزه متجاوزان و غرق شدن هیمنه آنان در خلیج فارس است که با رشادت‌های نیروی دریایی ارتش قهرمان رقم خورد.

غلامحسین کرمی افزود: مجلس شورای اسلامی از طرح‌ها و لوایحی که در راستای تقویت نیروهای مسلح و رضایت کارکنان قهرمان آن باشد حمایت می‌کند و آن‌چه لازم است را انجام می‌دهد.

او اضافه کرد: انتظار مردم از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فراتر از نیروهای نظامی دیگر کشورها است؛ زیرا نیروهای مسلح ما اسلامی و انقلابی هستند.

کرمی ادامه داد: ماهیت نیروهای مسلح ما ولایی و مردمی است و هر جا ندای مظلومی بلند شود به یاری و دفاع از آن می‌شتابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: الگوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، بت‌شکنی حضرت ابراهیم(ع)، عصای موسی(ع) و باطل‌کننده سحر و جادوی دشمنان، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، مولا علی(ع) و امام حسین(ع) است که با جان و مال خود از دین اسلام دفاع کردند و ما به این اسوه‌ها و به این نیروها افتخار می‌کنیم.

غلامحسین کرمی افزود: نیروهای مسلح ما که دارای ماهیت مردمی است، در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله نیز در کنار مردم و یاری‌رسان آنان بوده‌اند.

او تأکید کرد که ما آماده دفاع از دین و میهن هستیم، قصد هیچ تجاوزی نداریم اما هر دشمنی که قصد تجاز به ما را داشته باشد نابود می‌‌کنیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان گفت: از مهمترین برنامه‌های نظام تلاش برای خودکفایی نیروهای مسلح است و قرار نیست برای تأمین  امنیت جلوی شرق و غرب دست دراز کنیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما