۱۰۰ درصد جرایم اینترنتی استان کشف شد
۱۰۰ درصد جرایم اینترنتی استان کشف شد

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در بحث فضای مجازی کارهای خوبی در این استان صورت گرفته و جرایم اینترنتی ۱۰۰ درصد کشف شده است.

به گزارش ندای استان،سردار حیدر سوسنی روز چهارشنبه در آیین افتتاح ساختمان نوبنیاد پلیس فتا شهرستان گناوه به اهمیت فضای مجازی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی هم اینک نیز همانند زمان جنگ در دو جبهه می جنگند و همکاران ما در فضای مجازی که کنترل آن سخت تر از فضای واقعی است، مجدانه تلاش و زحمت می‌کشند.

وی افزود: پلیس فتای این استان در چند ماه اخیر جزو اولین پلیس های فتای کشور معرفی شده و مایه افتخار است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهارداشت: همچنین این نیرو در استان بوشهر در هفته پدافندغیرعامل به عنوان نمونه کشوری معرفی شده است.

وی گفت: بوشهر جزو سه استان مهم برتر و قطب اقتصادی کشور است و از مناطق حساس و مهم و قابل حفاظت زیادی برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهارداشت: در سنوات گذشته ۲ رزمایش در بحث پرتویی با حضور سردار جلالی ریاست پدافندغیرعامل کشور در این استان انجام شده است و کار خوبی که در بخش هسته ای بوشهر اتفاق افتاده راه‌اندازی بیمارستان این حوزه است.

سوسنی افزود:  پلیس فتا در شهرستان گناوه  از شهرستان‌های مهم استان بوشهر خالی بود که راه‌اندازی شده است.

وی  از همه کسانی که در احداث ساختمان پلیس فتا گناوه همکاری داشتند، تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: باتوجه به موقعیت شهرستان گناوه ایجاد کلانتری دوم در دستور کار قرار گرفته است که در این ارتباط سند زمین آن اخذ شده و امیدواریم با تامین بودجه بزودی عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی گفت: احداث نوبنیاد پاسگاه روستای شول گناوه هم که به علت زلزله اوایل امسال دچار آسیب شده در اولویت کاری قرار است و تلاش داریم هرچه زودتر افتتاح شود.

  • منبع خبر : ایرنا